• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Round Table tråden

don.h

Cartier
såg att anmälan till nästa DM i Stockholm har öppnat nu, Givetvis krockar det med en 30-årsfest.. Men borde gå att hinna med demokrati-paketet och en nån öl.
 

don.h

Cartier
Kom ihåg att gå in och anmäla er till DM på lidingö! Tyvärr blir det endast möte och ingen middag för min del
 

Poppe

Cartier
Bumpar lite, hade en bekant som var i borlänge i helgen. Fick en bild på en Royal oak chrono. Någon här? Verkar vara ett kul gäng.
 

don.h

Cartier
Bumpar lite, hade en bekant som var i borlänge i helgen. Fick en bild på en Royal oak chrono. Någon här? Verkar vara ett kul gäng.
Borlänge var riktigt lyckat och stökigt. Jag var på plats vilket helt klart känns av idag. i klockväg så spottade jag en Panerai chrono, speedmasters och några rollar
 

Poppe

Cartier
Borlänge var riktigt lyckat och stökigt. Jag var på plats vilket helt klart känns av idag. i klockväg så spottade jag en Panerai chrono, speedmasters och några rollar
Det kan jag tänka mig. Fick uppfattningen av att det var smokingmiddag på lördagen, bara det för jubatt man blir sugen. Blev lite skeptisk till Ap'n för vederbörande visste inte vad koreograf var eller hur man stängde av den. Men min kompis hade haft det askul helt enkelt.
 

sharetracker

Cartier
Det kan jag tänka mig. Fick uppfattningen av att det var smokingmiddag på lördagen, bara det för jubatt man blir sugen. Blev lite skeptisk till Ap'n för vederbörande visste inte vad koreograf var eller hur man stängde av den. Men min kompis hade haft det askul helt enkelt.

Nu gissar jag bara men jag skulle tro att det enklaste sättet att stänga av en koreograf är att stänga av musiken :D:p
 

don.h

Cartier
sjukt taggad på sälen. Tror det kommer bli ett riktigt bra event i år speciellt eftersom det blir ännu fler iom att LC ansluter också.

Badtunnan till parkeringen är bokad
 
Topp