Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är inte medlem.Ryktet gör gällande att det finns ngra stycken iaf, 117 här.
Nice! Får du ta med på 117s poker klassikern så man får prova! ;-)En av mina senaste köp säger hej!
Härlig! Har du haft den länge? Vad tycker du om den? Pros & cons?En av mina senaste köp säger hej!
http://roundtable.se/Syfte med tråden? Läs regelverket, inte tillåtet med tramstrådar.
Förklara syftet med tråden annars låses den.
Admin
Haha. På riktigt? Kul.
Hur konstigt det än kan låta är det faktiskt på riktigt.Haha. På riktigt? Kul.
Hehe, ja.Haha. På riktigt? Kul.
Inte mycket konstigare än Rotary eller Lions men kanske roligare...Hur konstigt det än kan låta är det faktiskt på riktigt.![]()
"Främja kamratskap mellan unga män från olika verksamhetsområden"
Låter lite småskumt![]()
117s pokerkväll. Den som varit i Vikingstad? I då fall har jag varit där som dealer några gånger. Rolig tillställning.Nice! Får du ta med på 117s poker klassikern så man får prova! ;-)
Härlig! Har du haft den länge? Vad tycker du om den? Pros & cons?
Jodå, alla inbjudna. Var en RTS klassiker i år och är det även kommande år (i februari).OT från 46:an här.
Poker låter kul! Varför bjöds inte resten av distriktets klubbar in på det för!?! @johpe
Ja det har vart i vikingstad ett antal gånger, dealers behövs säkert nästa gång oxå (Feb 2017) PMa om du är sugen.117s pokerkväll. Den som varit i Vikingstad? I då fall har jag varit där som dealer några gånger. Rolig tillställning.![]()