• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Watches Sweden AB

Moegreen

Breitling
E93A04EC-5010-4FD6-874F-9F8AE81B904A.jpeg
Har haft dialog med Husein @RoyalWatches sedan början av februari. Hämtade idag min nyservade Yach-Master two tone 35mm. Allt har gått supersmidigt, seriösa, vänliga, kunniga grabbar! 100% rekommendation från mig. Kommer göra fler affärer med dessa herrar. Behöver ju en DJ till frun när kontot har hämtat sig ;). Tack BAS, tack Husein! Trevlig helg! Mvh Fredrik
 

Jjungebrant

Breitling
Hej! Jag kommer imorgon köpa en klocka hos dem. Första gången jag köper en rolex, och tar gladeligen emot tips på hur jag kan säkerställa mig äktigheten. Inte för att jag tvekar på killarna, verkar superseriösa och bra, men för egen känslas skull. Har bilder på klockan och ur.

Med vänlig hälsning, Jonatan
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Hej! Jag kommer imorgon köpa en klocka hos dem. Första gången jag köper en rolex, och tar gladeligen emot tips på hur jag kan säkerställa mig äktigheten. Inte för att jag tvekar på killarna, verkar superseriösa och bra, men för egen känslas skull. Har bilder på klockan och ur.

Med vänlig hälsning, Jonatan
Du kan vara helt lugn! Royal är dom mest seriösa jag har haft att göra med så det skulle aldrig hända. Dom skulle aldrig ta in en klocka som inte var äkta vara! Kör på!
 

ToolDiver

KS Explorers Club
Bytte till mig en fantastisk Rolex DJ41 med silvertavla. Hämtade upp den i deras butik i Göteborg och fick fantastisk service och bra känsla. Rekommenderar grabbarna på Royal Watches alla dagar
42E03BC7-84F6-4D94-8B5D-8BFD5C7A0750.jpeg
 

RolexKnatten

Omega
2-Faktor
Köpte en Datejust 41 av Royal Watches och är toppennöjd! Bra kundmötande! Rekommenderas varmt och det blir säkert flera affärer i framtiden. :cool:
 
Senast ändrad:

Mr Jacob

Breitling
Var till Royal Watches idag. Kan varmt rekommendera dem. Bytte in en klocka och fick med mig en annan. Inget trams, rätt pris åt båda håll direkt. Precis så som det ska vara.
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka i 70k klassen av @Royal Watches och allt var mycket smidigt! Jag skulle lätt handla där igen om tillfälle ges. Mycket trevlig personal som gärna tjötar klockor och som utan att tveka plockar fram lite smått och gott bara för att visa och så man får klämma och känna. 110% GG! :)
 

Rolando

Breitling
Gjort affär med Royal watch idag sålde en Rolex på distans med värdetransport. Jätte smidig och seriös affär pengarna satt dagen efter som var sagt från början . Kan varmt rekommendera Royal Watch alla dagar i veckan . Super seriöst bolag 👍👍👍
 
Topp