• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rulle

Varför har du gjort en ny tråd då du bytte nick?

Varför har du gjort en ny tråd då du bytte nick?

hej

har vi gjort affärer?
vill du skriva ett omdömme?

om inte så vf lägger du tid på det?
kommer knappt ihåg att jag gjort denna tråden

blir så less på forumpoliser som sitter och kräver massa förklaringar.
har inget att dölja men orkar inte med nån jäkel som sitter och läser igenom månader gamla saker här när jag inte ens säljer något

Senast ändrad:
Köpt PAM684 av @Rulle på distans. Smidig och trevlig kommunikation både skriftligt och via telefon och klockan anlände extremt välförpackat och i toppskick som utlovat. Bara gott att säga, 100% GG i min bok!

Köpt en breitling av @Rulle. Allt som utlovat och skick som beskrivet. Han var även smidig och mötte upp min bror som kunde agera kurir då vi bor en bit ifrån varandra.
En riktig GG :cigar:

Köpte en Seiko av @Rulle vilket fungerade klockrent. F2F och en trevlig pratstund. Klockan var som beskriven och levererades som utlovat. Goodguy!

Köpt en Breitling på distans av @Rulle. Exemplariskt paketerat och smidig affär på alla sätt och vis. 100% GG som jag gärna gör fler affärer med😊

Köpt Breitling F2F av @Rulle Hur trevligt som helst, bra klocksnack och super fin bratte. Utan tvekan en av dom människorna man kan lämna sina hus nycklar till och sova gott om natten. 120% GG

Köpt en klocka på distans av @Rulle och det gick smidigt! Kan ha varit det bäst paketerade paketet jag någonsin har fått👌 100% GG

Tillbaka
Topp