• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Var o lämna in en klocka idag hos lokala urisen och passade på och fråga om han hade några gamla sovjetiska klockor, han var inte helt begeistrad i ryska klockor... 😮

Funderar på om jag skall ha på mig min Zlatoust när jag hämtar ut klockan... 😈

Var o lämna in en klocka idag hos lokala urisen och passade på och fråga om han hade några gamla sovjetiska klockor, han var inte helt begeistrad i ryska klockor... 😮

Funderar på om jag skall ha på mig min Zlatoust när jag hämtar ut klockan... 😈
Vad är det att fundera på, svaret är såklart JA! Det är alltid ja. Om det handlar om en zlatoust 😎

Är den cool? JA
Är den alldeles för stor? JA
Väcker den uppmärksamhet? JA
Ska man använda den varje dag? JA
Ska jag köpa en till? JA
Obligatorisk när man går till urmakaren? JA

Se, det går inte ställa en fråga om zlatoust utan ett ja på den 😉

6E1118A6-EADA-4DD2-B4C9-FAF7B41B3C5B.jpeg

Senast ändrad:
Vad är det att fundera på, svaret är såklart JA! Det är alltid ja. Om det handlar om en zlatoust 😎

Är den cool? JA
Är den alldeles för stor? JA
Väcker den uppmärksamhet? JA
Ska man använda den varje dag? JA
Ska jag köpa en till? JA
Obligatorisk när man går till urmakaren? JA

Se, det går inte ställa en fråga om zlatoust utan ett ja på den 😉

6E1118A6-EADA-4DD2-B4C9-FAF7B41B3C5B.jpeg
Då har vi en fråga här som du får svara på:
Ska @branting skänka sin zlatoust till @Vostok?

• Love
Reactions: Beo
Nu är det väl inte alla som tittar på vanlig tv längre, men kan tipsa om den här på SVT 1, såg precis en stor del av programmet tills frugan blev för uttråkad...

Långsam tv från svalbard! Några minuter med två fina fåglar på ett isflak! Något för @Utvisaren att titta på!!!

20220804_182723.jpg

Nu är det väl inte alla som tittar på vanlig tv längre, men kan tipsa om den här på SVT 1, såg precis en stor del av programmet tills frugan blev för uttråkad...

Långsam tv från svalbard! Några minuter med två fina fåglar på ett isflak! Något för @Utvisaren att titta på!!!

20220804_182723.jpg

1659631607329.png

Snygg klocka! Bra musikval!
Såg detta... alternativ till din blå/orange amfibia?

Rea 60 spänn.

Single pass är ju å andra sidan klart bättre än Nato. Em.

Senast ändrad:
Udda fågel? Albatross kreativt placerat. Allmänt bombad tavla men jag har nog inte sett denna innan.

1659639226918.png

Vostok Albatros Marine Border Patrol
Referens: 470446
Produktion: sent 80-tal, tidigt 90-tal

20220804_182723.jpg

Inkassera en Gubbpoäng för att du kollar Svt på tv!

Godmorgon.
20220805_064646.jpg

Jobb idag sen semester en sista vecka.
Tyvärr ledsamhet då min gamle kompis katten Felix fick avsluta sin tillvaro natten till igår.
Han var så fin och jag saknar honom.
1659675120423.png
20220729_174542.jpg

Sista bilden var för precis en vecka sedan.
Jag beklagar verkligen sorgen. De små liven fyller ett rum man inte ens visste att man hade. De lever sitt eget liv men de känner verkligen av när man behöver sällskap. Det är otroligt små nyanser men man förstår varandra på kroppspråk, ögonen ja det är ju så de kommunicerar normalt. Och jovisst, de kommer ju på att de kan manipulerar en lite med sitt jamande. Men det må vara dem förlåtet. Får leta upp ett svart armband till klockan 😪

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp