Vostok
Guld
Finns ju en ramsa till och medGäller ju även att välja sorter det finns efterfrågan på Inte ens Vino FINO tinto verkar folk nappa på....
Vino tinto español, tvåa sjua sexa noll..
(Systembolagets nummer på Vino tinto va 2760)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns ju en ramsa till och medGäller ju även att välja sorter det finns efterfrågan på Inte ens Vino FINO tinto verkar folk nappa på....
Vad är det att fundera på, svaret är såklart JA! Det är alltid ja. Om det handlar om en zlatoustVar o lämna in en klocka idag hos lokala urisen och passade på och fråga om han hade några gamla sovjetiska klockor, han var inte helt begeistrad i ryska klockor...
Funderar på om jag skall ha på mig min Zlatoust när jag hämtar ut klockan...
Då har vi en fråga här som du får svara på:Vad är det att fundera på, svaret är såklart JA! Det är alltid ja. Om det handlar om en zlatoust
Är den cool? JA
Är den alldeles för stor? JA
Väcker den uppmärksamhet? JA
Ska man använda den varje dag? JA
Ska jag köpa en till? JA
Obligatorisk när man går till urmakaren? JA
Se, det går inte ställa en fråga om zlatoust utan ett ja på den
Så klart!!
Nu är det väl inte alla som tittar på vanlig tv längre, men kan tipsa om den här på SVT 1, såg precis en stor del av programmet tills frugan blev för uttråkad...
Långsam tv från svalbard! Några minuter med två fina fåglar på ett isflak! Något för @Utvisaren att titta på!!!
Ögonblick från Svalbard – 12. Vittrut
Det finns 10 000 häckande par av vittrut på Svalbard. Vittruten är en av de största rovfåglarna i området. Bilder från Svalbard, som ursprungligen har ingått i en nio dagar lång slow tv-sändning och båtresa runt Svalbard. (Norge, 2021)www.svtplay.se
Jaha ja. Vi plåter väl en LP platta till.
Såg detta... alternativ till din blå/orange amfibia?Snygg klocka! Bra musikval!
Råkar någon klockofil vara i Stockholm sista helgen i augusti så finns möjligen utrymme för en öl och några klockor.
Vostok Albatros Marine Border PatrolUdda fågel? Albatross kreativt placerat. Allmänt bombad tavla men jag har nog inte sett denna innan.
VINTAGE SOVIET RUSSIA USSR MENS WATCH VOSTOK AMPHIBIA MECHANICA WORKING RARE | eBay
WATERPROOF 200 М. PHOTO STATUS. The clock starts and runs correctly. Broken mainspring - endless winding. ALL PICTURES ARE ACTUAL. YOU RECEIVE WHAT YOU SEE.www.ebay.com
120%Är inte alla vi som håller på med det här mer eller mindre autistisk?
Inkassera en Gubbpoäng för att du kollar Svt på tv!Nu är det väl inte alla som tittar på vanlig tv längre, men kan tipsa om den här på SVT 1, såg precis en stor del av programmet tills frugan blev för uttråkad...
Långsam tv från svalbard! Några minuter med två fina fåglar på ett isflak! Något för @Utvisaren att titta på!!!
Ögonblick från Svalbard – 12. Vittrut
Det finns 10 000 häckande par av vittrut på Svalbard. Vittruten är en av de största rovfåglarna i området. Bilder från Svalbard, som ursprungligen har ingått i en nio dagar lång slow tv-sändning och båtresa runt Svalbard. (Norge, 2021)www.svtplay.se
Den är rätt snygg iaf!Okej, det går inte särskilt bra, men den går iallafall! Bytte balans och motskruv (motsvarigheten till juvel med motsten) till en från en annat verk.
Bilder på det underbart sköna urverket.
Inkassera en Gubbpoäng för att du kollar Svt på tv!
Hm. Nej inte mer än 100%. Det går faktiskt inte. Autism is the way.
Mäsk.BTW risk för ett nytt intresse... lagra sprit på egna fat! Vad kan gå fel?
Här möter det historiska hantverket framtiden
Från det att vi med största omsorg väljer ut de ekstockar som är av allra högsta kvalitet, tar det mer än tre år innan vi har en färdig trätunna.www.kagge.com
David Kringlund som botaniserar... vad skall jag ha i min tunna??? Punsch? Rom? Gin? Ogin? AAArrrghhh...
BTW risk för ett nytt intresse... lagra sprit på egna fat! Vad kan gå fel?
Här möter det historiska hantverket framtiden
Från det att vi med största omsorg väljer ut de ekstockar som är av allra högsta kvalitet, tar det mer än tre år innan vi har en färdig trätunna.www.kagge.com
David Kringlund som botaniserar... vad skall jag ha i min tunna??? Punsch? Rom? Gin? Ogin? AAArrrghhh...
Jag beklagar verkligen sorgen. De små liven fyller ett rum man inte ens visste att man hade. De lever sitt eget liv men de känner verkligen av när man behöver sällskap. Det är otroligt små nyanser men man förstår varandra på kroppspråk, ögonen ja det är ju så de kommunicerar normalt. Och jovisst, de kommer ju på att de kan manipulerar en lite med sitt jamande. Men det må vara dem förlåtet. Får leta upp ett svart armband till klockanGodmorgon.
Jobb idag sen semester en sista vecka.
Tyvärr ledsamhet då min gamle kompis katten Felix fick avsluta sin tillvaro natten till igår.
Han var så fin och jag saknar honom.
Sista bilden var för precis en vecka sedan.