• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

MAz_666

Rolex
Brukar inte det vara Admiralskie? Kanske Generalskie med, har dålig koll.



Riktigt grym den där, verkligen poppar ut ur skärmen!



Ah, riktigt snygg patina! Gillar vattenfallskrackeleringem skarpt!
Det är faktiskt oklart. Jag brukar inte orka leta i kataloger utan köper det som ser kul ut. Bildgooglar man finns ju en del, men om de är rätt? Vet jag int... :)

1659699554070.png


1659699613941.png

1659699643983.png


Troligen inte?

Som jag skrev, de första Generalskie-klockorna såg ut som ngt större Komandirskies och fanns mellan typ 1985 och 1993. På 90- och 2000-talet dök sedan fler varianter av Generalskie upp, och en av dessa modeller var denna stjärn-general.
 

Utvisaren

Patek
Som jag skrev, de första Generalskie-klockorna såg ut som ngt större Komandirskies och fanns mellan typ 1985 och 1993. På 90- och 2000-talet dök sedan fler varianter av Generalskie upp, och en av dessa modeller var denna stjärn-general.
Jaha ja. Så du tänker att man både skall läsa OCH FÖRSTÅ vad du skriver? Spännande. :rolleyes: 😘😅
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Detta är buljongtärning i vardande.
Idag är gluffsdag. Jfr styrketränare som deffar för att bli av med fett. Kroppen får inte få för sig att det är svält. Då går förbränningen ner till noll. @hepanter vet allt om detta!
Det stämmer, man äter sig i form inte svälter som sagt. Många som förstört hormonerna genom felaktiga dieter.
Själv har jag lagt på mig 10 kg sen i slutet på maj😁
 
Topp