Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt. Titanerna är ju normalt sett lite knubbigare än de vanliga 420 boetternaPostnord har varit här ikväll och levererat ett par klockor som en fransk kompis köpte åt mig när han var i Ryssland i somras.
Den ena en till synes vanlig Scuba dude men den är - om jag inte har förts helt bakom ljuset - en smärre sensation. Den är i titan! Extremt ovanliga i den här storleken.
Den andra klockan är en polarklocka i bedrövligt skick. Det visste jag när jag köpte den.
Det här kommer att bli ett långt inlägg som jag uppdaterar lite eftersom jag får fram bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Postnord har varit här ikväll och levererat ett par klockor som en fransk kompis köpte åt mig när han var i Ryssland i somras.
Den ena en till synes vanlig Scuba dude men den är - om jag inte har förts helt bakom ljuset - en smärre sensation. Den är i titan! Extremt ovanliga i den här storleken.
Den andra klockan är en polarklocka i bedrövligt skick. Det visste jag när jag köpte den.
Det här kommer att bli ett långt inlägg som jag uppdaterar lite eftersom jag får fram bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Jag vet inte riktigt vad det är jag hittat. Jag har hört talas om en tidigare och sen har jag sett en annan i en annons på en rysk sajt. Den här boetten kommer nog att sätta "myror i huvudet" på Vostok-fantaster.Funderar på om det inte kan vara en prototyp du kommit över? Har aldrig sett en så slimmad titan. Kul!
Jag har dock sett att de varierat lite i tjocklek dock, lite grann, men inte så mycket!
Grym polarklocka! Blir säkert jättefin med lite glasputs!!!
Blev lite inspirerad av alla fina inköp, har köpt en liten speciell urtavla, komplett med visare och urverk samt budar på en donatorklocka för att ta boetten från den! Bild kommer när allt är hemma om ett par veckor...
Jamen, titta där! Ja, en sådan kommer också i min ägo snart.Såg att du fått svar redan, kan det vara en Chaika Stadiumklocka?
Här är min Chaika "Stadium"
![]()