Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brottas med robotgräsklippare som kräver uppmärksamhet. Trevlig sällskap på handleden väger upp.
![]()
![]()
Brottas med robotgräsklippare som kräver uppmärksamhet. Trevlig sällskap på handleden väger upp.
![]()
![]()
Jo, min kör också en del, men vår tomt är lite kuperad och då blir det stundtals lite kämpigt. Håller på och jämnar ut en del ojämnheter.Här blev det precis en ny, den är ute o kör nu...
Mmmmm det där armbandet!Dagens...
![]()
Mmmmm det där armbandet!
Kanske världens sämsta och oskönaste, men samtidigt världens coolaste!!!
I grekiska övärlden i slutet av maj måste man bära somriga ur.
Ap-stark Zombie (i helt fel glas) med helt rätt klocka: min plo-prof-modd!![]()
I grekiska övärlden i slutet av maj måste man bära somriga ur.
Ap-stark Zombie (i helt fel glas) med helt rätt klocka: min plo-prof-modd!![]()
AU20 plättering!Dagens andra poljot de luxe! Kom hem idag. Fungerar fint och urverket är helt och rent under rotorn. Tyvärr saknas sekundvisaren så reservvrak är på väg hem från Ukraina.
Jag har fått spaning på denna. Ledtråd "Chernushka":
![]()
![]()
Men, alltså, snacka om att skapa habegär man inte visste fanns!För den som vill nörda ner sig i Poljot De Luxe finns denna tråd...
Japp, det ska det vara. De har väl skruvat bakstycke?Ah, hermetisk
Japp, det ska det vara. De har väl skruvat bakstycke?
Detta var ett av de första försöken i Sovjetunionen att göra ett vanligt armbandsur damm- och vattentätt. Zlatoust är ju en annan historia, men det var knappast ett vanligt armbandsur för privatpersoner.
Första klockan i rymden sägs det.Jag har fått spaning på denna. Ledtråd "Chernushka":
![]()
![]()