Hur många balar finns det egentligen i världen?Kör hem mer balar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur många balar finns det egentligen i världen?Kör hem mer balar
Joru de är en del hör finns de ca 850 stHur många balar finns det egentligen i världen?
Bra köp ju!Det skulle visst hända något spännande idag ändå. Hittar en scuba dude på tradera och säljaren levererar den hem till dörren lagom till pannkakorna. Pratstund med trevlig kille som gillade Vostok fick jag på köpet.
Jag börjar undra om de här klockorna verkligen är bra för mig..
Tack, Ja jag är väldigt nöjd har varit sugen på att testa 710 och en klocka med scubatavla ska man väl ändå ha, det är väl kutym?Bra köp ju!
Du har fått ungefär det bästa av allt i en modern Vostok där. Scuba-tavlan är jäkligt snygg och populär. 710-boetten är en favoritboett hos många. Det automatiska 2416b-urverket är en riktig "arbetshäst" som brukar hålla länge. Den där kommer du att gilla.Tack, Ja jag är väldigt nöjd har varit sugen på att testa 710 och en klocka med scubatavla ska man väl ändå ha, det är väl kutym?
Kul att någon i tråden slog till på den Helt oki pris med (följde auktionen )Det skulle visst hända något spännande idag ändå. Hittar en scuba dude på tradera och säljaren levererar den hem till dörren lagom till pannkakorna. Pratstund med trevlig kille som gillade Vostok fick jag på köpet.
TackarKul att någon i tråden slog till på den Helt oki pris med (följde auktionen )
Tavlan ska verkligen upplevas irl. Riktigt trevlig Grattis
710-boett med Dude är en riktig fullträff, grattis till ett grymt köp. Mesh-länken sitter ju dessutom som gjuten!Det skulle visst hända något spännande idag ändå. Hittar en scuba dude på tradera och säljaren levererar den hem till dörren lagom till pannkakorna. Pratstund med trevlig kille som gillade Vostok fick jag på köpet.
Jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte kände mig ännu lite nöjdare med köpet efter att ha läst det därDu har fått ungefär det bästa av allt i en modern Vostok där. Scuba-tavlan är jäkligt snygg och populär. 710-boetten är en favoritboett hos många. Det automatiska 2416b-urverket är en riktig "arbetshäst" som brukar hålla länge. Den där kommer du att gilla.
Tackar710-boett med Dude är en riktig fullträff, grattis till ett grymt köp. Mesh-länken sitter ju dessutom som gjuten!
HEJA!!!Två dagar kvar.....
Right. Plöjt 140 sidor med Slava klockor och kan väl konstatera att de i princip gör 2 roliga varianter av väckarklockor. Inom armbandsuren hittar jag endast en rolig som har lite anknytning till gamla TV-spel (man styrde bara en vit pinne upp och ner på TV:n och så for det runt en sockerbit som var "boll").
Övriga panelen, inom Slava, något noterbart i samlarväg? Har jag missat allt kul? Om inte så förpassar jag härmed Slava-märket till ett mörkt ställe tills vidare.
Go Johnny, Go GoTvå dagar kvar.....
Men jäklar vad läcker den där sista var! Den får mig dessutom att osökt börja tänka på PrippsHär är mina Slava-klockor, vet inte om det är något o samla på, men jag gillar dem (de flesta går inte än).
Det här får bli dagens klocka! Ha en trevlig fredag kamrater!
UnderbarHär är mina Slava-klockor, vet inte om det är något o samla på, men jag gillar dem (de flesta går inte än).
Jag får en bild av att du har suttit helt apatisk med den ena japanen efter den andra på handleden och bara väntat på att tillvaron skall fyllas med mening, väl medveten om att detta endast (och omedelbart) kommer att ske i samma stund som ett ryskt armbandsur hamnar på samma handled. Lite som att fasta och bara leva på utspädd buljong, för att tömma kroppen, i väntan på riktig mat. Du är varmt välkommen tillbaka närhelst du vill!Två dagar kvar.....
Fina klockor allihop, de där. Slava har en lite annan ton jmf med ex Vostok. Jag har också fått upp ögonen för just Slava. Förutom ett par Fridge har jag just nu två andra Slavas på väg in från Oleg.Här är mina Slava-klockor, vet inte om det är något o samla på, men jag gillar dem (de flesta går inte än).
Right. Plöjt 140 sidor med Slava klockor och kan väl konstatera att de i princip gör 2 roliga varianter av väckarklockor. Inom armbandsuren hittar jag endast en rolig som har lite anknytning till gamla TV-spel (man styrde bara en vit pinne upp och ner på TV:n och så for det runt en sockerbit som var "boll").
Övriga panelen, inom Slava, något noterbart i samlarväg? Har jag missat allt kul? Om inte så förpassar jag härmed Slava-märket till ett mörkt ställe tills vidare.
Som sagt, det kommer mera, inom ett par veckor... Personligen tycker jag ju att Slava Fridge är ascool och en riktig blickfångare.Right. Plöjt 140 sidor med Slava klockor och kan väl konstatera att de i princip gör 2 roliga varianter av väckarklockor. Inom armbandsuren hittar jag endast en rolig som har lite anknytning till gamla TV-spel (man styrde bara en vit pinne upp och ner på TV:n och så for det runt en sockerbit som var "boll").
Ja, ex Slava Amphibian är ju inte så dum...Här är några från min vill ha lista på Meshok.
Mr Moatman har ju ett par också, därav några jag gärna ägt:
Slava | Watches of the USSR
Explore Soviet Watches: Slava, Слава, Glory, Watch, Часы, USSR, СССРmroatman.wixsite.com