• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

MAz_666

Rolex
Ehm... ja. Google translate levererar igen. Dekryptera detta efter en öl eller två. 🤔 🤔 😁

"Minutturen fungerar inte, du måste tvätta den! Päls. Komplett! Det var en reparation av öronen (älskling)"
Mitt indiantips är att ta ryskan till engelska istället, tittar man då på ”galna engelska texten” är det ofta lättare att förstå än till svenskan.
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Härlig ryssfredag på er vänner!😊
image.jpg

Mmmmm!plexi😉.
Detsamma men nu är fredagen snart slut, här kommer ett godnatt från min scubanisse
DSC_6919.JPG
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Prima fritidsklocka. Men jag måste hitta ett smalara armband. Spännet är ju stort som... som en Zvezda!
Haha ja det kanske är lite stort, jag har nog lite skev bild av vad som är rimlig storlek på armband - och spännen, antar jag 😅

Jag skulle tro att en del, eller det mesta som jag gillar nog ser lite lustigt ut på mig pga storlek och mina tunna armar 😄 men man gillar vad man gillar och jag antar att man ibland behöver välja om man ska göra andra eller sig själv nöjd 😄

6D6109CE-BC8A-4AAF-A58A-8342A06CCA84.jpeg
 

Utvisaren

Patek
Mitt indiantips är att ta ryskan till engelska istället, tittar man då på ”galna engelska texten” är det ofta lättare att förstå än till svenskan.
Jo tänker man ett varv så förstår man ju. Tyckte mest att texten var hysteriskt rolig. I sin kontext fungerar inte minutvisaren, uret behöver rengöras. Läderarmband, komplett med spänne då. Öronen var ringarna runt bandet. Men hur de får in älskling begriper jag inte.
I annat sammanhang låter det ju som man fått en mindre bra recension i sängkammaren. 😁😁
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Insertsen, bars att pilla loss och trycka dit ett annat? Kaffebrunt och guldiga visare... ja jävlar ja kan bli bra.
Jag mer eller mindre. Man kan trycka in emellan insert och bezel med något vasst sen försiktigt skära loss det. Sitter med tejp. Men detta går inte på alla bezels med insert. Så du vet 😊 Det är kul att pilla och blir snabbt ett gift 😬

Edit: Bild är kul 😊
IMG_20211016_150453_edit_692971633390094.jpg
 
Topp