Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blir lite nyfiken, hur hade ni tänkt att göra praktiskt?Hej, ska idag förhoppningsvis sälja min klocka och har tänkt göra affären hos en AD. Kan det bli så att man inte kan/får göra det eller ska det gå utan problem?
Ska till nymans hade jag tänkt.
Tänkte mest så det blir säkert efter vad man har läst att folk blivit rånade, och så de kan verifiera äkthet osv om köparen önskar så.Jag blir lite nyfiken, hur hade ni tänkt att göra praktiskt?
Bankkontor är bättre, massa säkerhet och kameror, och om du är kund i banken kommer de inte avvisa digTack för svar, kontaktade Nymans nyss och det funkade inte så får hitta annan plats!![]()
Instämmer.Bankkontor är bättre, massa säkerhet och kameror, och om du är kund i banken kommer de inte avvisa dig![]()
Någon som har nappat på Omegan?Hej, ska idag förhoppningsvis sälja min klocka och har tänkt göra affären hos en AD. Kan det bli så att man inte kan/får göra det eller ska det gå utan problem?
Ska till nymans hade jag tänkt.
Yes sir, har en spekulant som skulle höra av sig imorgon efter att han kollat på två andra klockor!Någon som har nappat på Omegan?![]()
Redan träffat honom på bank idag tidigare och han verkade som en reko snubbe så allting är nog som det ska vara!Glöm inte kolla upp spekulanten. Noga.
Jag vet var du bor ( och jobbar )....Kontoret, hemma, i bilen, på McDonalds, allt funkar så länge man gjort ett ordentligt förarbete. Sälj till någon på forumet =)
Du såg inte att jag ställt fram baseballträet när du kom på besök...Jag vet var du bor ( och jobbar )....
Känner du dig inte trygg som säljare, sälj inte.
Damn, hade kunnat sluta illaDu såg inte att jag ställt fram baseballträet när du kom på besök...![]()
Man får passa sig, klockgalningar är den värsta sortens galningarDamn, hade kunnat sluta illa![]()