• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Säljer breitling super ocean heritage 42

Clocksauce

Cartier
Kolla på tex chrono24.com där kan man hitta en under 20k och då är det oftast rejäl prutmån. Realistiskt. Runt 15k i Sverige. Tyvärr.
Tips till dig nästa gång du plockar ut en klocka från AD, vad såpass säker att du inte ångrar dig tre (!) veckor senare. Som förstaköpare står du för största värdeminskningen.


iPhone | Tapatalk

Runt 15? Visa mig en enda annons där någon säljer en ny heritage för 15, I sverige? Om du kollar på Chrono24 så är ALLA Superocean heritage till salu för mindre än 20K till salu från USA, vilket innebär eventuell tull/fraktkostnad. Jag undrar spontant hur många breitling superocean heritage som du har prutat på, eftersom du vet att det även finns en rejäl prutmån utöver dessa priser?

21-23 000Kr är ungefär vad klockor ligger ute för i italien/tyskland.

18000-21000 (Ska inte hävda att jag är expert) men runt 15 000 är ju enligt mig ett riktigt skambud.

Till säljaren, du kommer få klockan såld för över 20 000 om du bara har lite is i magen och väntar på rätt köpare.

Edit: Såg just att priset redan har diskuterats. Borde läsa hela tråden innan jag skriver -_-'
 
Topp