Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, tänk på att det var i slutet av 80-taletMicke Ni, jävla modeikon!
Haha, tänk på att det var i slutet av 80-talet![]()
Haha, tänk på att det var i slutet av 80-talet![]()
Jag roddade den konserten. Såg du mig? Var i det blå laget, om jag minns rätt.
År 2000 var jag en självgod tönt med en ring på pekfingret(!?).
![]()
För 15 år sen så var jag 10 år gammal och levde rövare här ute i förorten, alltså ingen skillnad från vad jag gör idag.![]()
1983 var året och jag bar en Pulsar
![]()
1986 wayfarer och Swatch
![]()
Är det tofflor du har på fötterna?1993 körde chopper och åkte runt på bågefester.![]()
Är det tofflor du har på fötterna?
Gammal bild på mig och min farfar som dessvärre inte längre är med oss. Det är nog sexton år sedan bilden är tagen.![]()
Ponny-SM är ju ett känt tillhåll för tunga OGsFalun år 2000 ponny-sm. Wu Tang Clan kepsen bak&oframEckō jeans och converse basketkängor, bra jävla rappa snubbe var jag då.]
Du skulle bara vetaPonny-SM är ju ett känt tillhåll för tunga OGs![]()
Helt sinnessjukt. För ca 16 år sedan jobbade jag som frilansfotograf och jag var utsänd att Mitt Kungsholmen för att dokumentera drickandet i Kronobergsparken som det vid den tidpunkten klagades på av de boende i området. Tog den här fotot som tyvärr aldrig blev publicerad, men som jag ändå sparade på grund av den fina kompositionen i bilden.
![]()
Är det möjligen en "Lars Ohly" man ser nere till vänsterJag till vänster o en känd ks profil till höger.![]()
Hahah, ja visst fan är detÄr det möjligen en "Lars Ohly" man ser nere till vänsterModigt
![]()