Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget personligt men jag blir glad när tråden fylls inte med en och samma saker i form av modelbygge. Annan tråd kan väl lösa det...
Det är inte bara flygplansmodeller som gör mig glad. Skörda chili av olika sort är också glädjande:
![]()
Speciellt när det finns mera att hämta om ett tag.
![]()
Ett sånt sammanträffande jag stod och kolla där idag också. På ett sätt gör det en nog glad att inte veta framtiden som du säger.Eller som här, konst som får en att känna något som har med någon annan att göra. Jag blir extra glad när jag får dela något som berör med andra.
Bilden från Acke brygga med mannen med gåstavarna som tittar på en utställning som handlar om människor dagen innan något historiskt händer, denna bild från Utöya. Jag ser att han tittar och jag frågar om han kände någon som blev drabbad. Han pekar på flickan längst fram i bilden och säger, mitt barnbarn. Jag frågar om hon dog på Utöja, han nickar och vi står där tysta i någon form av delande. Det är också en sorts glädje att ha förmågan att få dela en sorg.
![]()