Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt. Det brukar jag och frugan påminna varandra om så ofta vi kan när barnen driver oss till vansinne: -”Vi ska vara tacksamma att vi har barn som är friska och faktiskt KAN driva oss till vansinne”När jag vaknar 04:20 och ser min fru & fyra barn sova och veta om att alla är friska, den synen har gjort hela min dag 24/7. Allt annat som händer under dagen är mindre värt kanske inget värt alls mot just de här första minuterna på morgonen!!!
Helt rätt. Det brukar jag och frugan påminna varandra om så ofta vi kan när barnen driver oss till vansinne: -”Vi ska vara tacksamma att vi har barn som är friska och faktiskt KAN driva oss till vansinne”
Allt annat är sekundärt och oviktigt i jämförelse![]()
Så länge ingen klagar kan du väll med gott samvete känna dig glad här! Du glädjer ju mig med flera!... när man kan få börja på nästa modell.
Edit: Ber om ursäkt för modellspammandet. Även om det gör mig väldigt glad i vardagen borde jag kanske skapa tråden "Vi som fortfarande bygger plastmodeller" istället.
![]()
Nej, det är jättekul att se. Och bra blir det.... när man kan få börja på nästa modell.
Edit: Ber om ursäkt för modellspammandet. Även om det gör mig väldigt glad i vardagen borde jag kanske skapa tråden "Vi som fortfarande bygger plastmodeller" istället.
![]()
Vad är det där för spännande ketchup?Flytande guld för en korvälskare. Bunkrar upp när man är i skåneland![]()
Den klassiske, lidt drøje ketchup til hotdog! Med andra ord dansk ketchup! Barndomsminnen för mig så den har alltid en plats i maghjärtat.Vad är det där för spännande ketchup?![]()
Lät ju onekligen väldigt spännandeen blandning av ketchup och senap fast bättre.
Introducerade röd pölse för barnen i Helsingör förra året. ”Uäh vilken äcklig ketchup”. Fick påminna mig själv om att jag tyckte exakt likadant när vi turade dit och åt pölse på samma ställe under tidigt 90-tal. Nu älskar man den ketchupen.Den klassiske, lidt drøje ketchup til hotdog! Med andra ord dansk ketchup! Barndomsminnen för mig så den har alltid en plats i maghjärtat.
Smakmässigt vet jag inte hur man ska förklara den riktigt annat än en blandning av ketchup och senap fast bättre.