• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SalvadorDali

Sålt en klocka till SalvadorDali, supersnabb affär och betalning!
En riktig trevlig GG som jag gärna gör fler affärer med i framtiden :)

Köpte en Grand Seiko på distans. Exemplarisk kommunikation och information samt snabb inlämning på posten. Dessutom en trevlig snubbe! 100% GG och någon jag gärna gör fler affärer med!

Hjälpte @SalvadorDali att plocka hem en klocka från utlandet. Han var oerhört smidig att ha att göra med, och väldigt trevlig under hela processen. Har gjort en hel del affärer och denna kvalar in som en av de absolut smidigaste. Rekommenderar denne herre alla dagar i veckan.

Jag har varit på jakt efter en Breitling Navitimer ett tag och idag köpte jag en av säljaren @SalvadorDali. Han är en mycket trevlig man som hade denna fina klocka till salu och jag slog till.
Hans bemötande var precis så som det ska vara när man gör upp en affär, både trevlig, rolig, seriös och pålitlig. Jag tackar ödmjukast för denna affär och ser fram emot att använda klockan och känna den glädjen som jag kände när jag åkte hem efter att vi gjort upp affären. Kan varmt rekommendera denna medlemmen!
Jag kommer att lägga ut bilder på den fina klockan i dagarna.
Ha nu en trevlig helg, allihopa!

Köpte ett GS armband på distans av @SalvadorDali …WOW!
Trevlig dialog, snabb hantering och inlämning men WOW vilken paketering!
har aldrig varit med om bättre emballage, till och med förseglat i antistatisk påse!
Tveka aldrig, har ni chansen att göra affär så gör det, 100% GG i min bok
Ser fram emot er andras och ev mina framtida affärer med @SalvadorDali

Köpt en dinka i 30tkr klassen av denna herre. Extremt trevlig och tillmötesgående trots krångligheter från min sida angående upphämtning/meetup. 100% GG enligt min uppfattning👍

Tillbaka
Topp