D
Deleted member 1154
Guest
Nu när jag lämnat klocksamlandet (så när som på nån seiko) funderar jag på att samla på nåt annat skoj som inte tar så mycket plats , tid eller pengar?
Tips?
Tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför lämnar du?Nu när jag lämnat klocksamlandet (så när som på nån seiko) funderar jag på att samla på nåt annat skoj som inte tar så mycket plats , tid eller pengar?
Tips?
Svårt att ha ett intresse och samla på något som varken tar plats, tid eller pengar..Nu när jag lämnat klocksamlandet (så när som på nån seiko) funderar jag på att samla på nåt annat skoj som inte tar så mycket plats , tid eller pengar?
Tips?
Det är väl många orsaker men mest att jag fått Barn och vill umgås med henne mer. Intresset har svalnat också pga. att det blivit hypat med vintage och dyrt och nytt har länge varit ointressant.Varför lämnar du?
Föreslår frimärken. Kanske lite nördigare men finns mkt fejk även där.
Yes, kunde va nåt faktiskt, finns ju endel skoj lego....Lego, så kan du bygga med barnet. 2 flugor i en smäll.
Iofs så kan lego dra iväg kostnadsmässigt också.Yes, kunde va nåt faktiskt, finns ju endel skoj lego....
Fickknivar. Svenska. Från Eskilstuna. Finns mycket fint att hitta.Nu när jag lämnat klocksamlandet (så när som på nån seiko) funderar jag på att samla på nåt annat skoj som inte tar så mycket plats , tid eller pengar?
Tips?
https://klocksnack.se/threads/drönare-ardrone-2-0-tusen-spänn.75978/Drönare vore nåt kanske att köpa, men tiden finns ju inte tyvärr
Den primära frågan är väl vilken klocksamling du lämnar, är den i flera 100.000 SEK klassen el. ens 1.000 SEK klassen?
Alltifrån lego, frimärken, tavlor och samlarbilar alltså. Vilket intresse har du och vilken kassa finns?
Bästa kommentaren i denna tråd hittills!Välkommen till ett fortsatt klocksamlande.
Varför började du samla på klockor? Var det för att du verkligen brinner för klockor eller är det bara så att du är samlare av naturen och vad du samlar på kvittar?Nu när jag lämnat klocksamlandet (så när som på nån seiko) funderar jag på att samla på nåt annat skoj som inte tar så mycket plats , tid eller pengar?
Tips?
Nu när jag lämnat klocksamlandet (så när som på nån seiko) funderar jag på att samla på nåt annat skoj som inte tar så mycket plats , tid eller pengar?
Tips?