marmot
Silver
Champagne är jävligt bra.Vin, Champagne, sprit eller kanske cyklar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Champagne är jävligt bra.Vin, Champagne, sprit eller kanske cyklar?
Uppfyller alla krav! Tar liten plats, är billigt och tar lite tid.Champagne är jävligt bra.
Champagne är jävligt bra.
Bästa tipset . Glömmer aldrig Hjärter Dam i Sthlm på 90-talet.
ExaktUppfyller alla krav! Tar liten plats, är billigt och tar lite tid.
Mina unifi ap är ena bråkstakar....eller är det unifis gateway/brandvägg som är dum.Nörda in på nätverk och bygg det perfekta trådlösa hemma. Börja med Unifi AP och låt det sedan gå utför.
Är det nedlagt!
2 av mina gamla intressen:Nu när jag lämnat klocksamlandet (så när som på nån seiko) funderar jag på att samla på nåt annat skoj som inte tar så mycket plats , tid eller pengar?
Tips?
BumpVarför skall man samla på någonting om man inte är intresserad? Att konstruera ett intresse låter /ursäkta/ lite konstruerat.
Galet roligt att leka med aktier
Att köpa och sälja dem eller bara att ha dem? Vad är det som galet roligt med att äga ett par aktieposter??
Här har du tips på en perfekt startplåt i den världen - fotad häromveckan i en butik i USAKöp gamla klassiska böcker på antikvariat. Det kostar en spottstyver och ger tillbaka kunskap, förståelse, tolerans, insikt, humor, sorg, lust, lidande och psykologisk utveckling. Det ger en förmåga att se på händelser utifrån detaljnivå till metaperspektiv. Få hobbies ger så mycket tillbaka som att läsa böcker. Vill du dela det med din dotter på bästa sätt, finns det många riktigt starka barnboksförfattare med sensmoral i sagorna. Dessa barnboksförfattare hade vishet, klokhet och integritet, det som är en mänsklig bristvara idag. Bara att få dela illustrationerna med sitt barn, från en tid då vacker betydde något annat än det gör idag, är kanske den bästa gåvan du kan ge henne och dig själv.
Är den till salu? Borde den inte finnas på ett museum. Det där är något annat än en ljudbok.Här har du tips på en perfekt startplåt i den världen - fotad häromveckan i en butik i USA
LP skivor
De hade ett helt gäng vansinnigt coola böcker till salu.Är den till salu? Borde den inte finnas på ett museum. Det där är något annat än en ljudbok.
Klokt, on point. Glöm inte heller att man kan behöva ett eget intresse att vila tankarna i, bortom barnen och vardagen och jobbet.Varför började du samla på klockor? Var det för att du verkligen brinner för klockor eller är det bara så att du är samlare av naturen och vad du samlar på kvittar?
Min erfarenhet är oavsett vad man samlar på tar det tid och kostar om man går all in. Tricket är att balansera mot vardagen i övrigt så ingen annan blir lidande. Det är alltså du själv du måste utgå ifrån och inte samlarobjektet. Varför skulle t.ex. frimärkssamlandet vara annorlunda? Tar massor med tid att läsa på, hålla sig uppdaterad och tråla säljsiter. Precis som klockor. Och precis som klockor kan du samla såväl billigt som dyrt. Brinner du fortfarande för klockor så stanna kvar men skala ner. Avvecklar du så tänk på att gräset inte är grönare på andra sidan.
Märklin! Ska själv göra det på sikt