• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SAMMANSTÄLLNING: Klockköp Januari 2014

MrPlow

Rolex
laxxqbn.jpg


SMPn som bara blir snyggare för varje gång man tittar på den anlände i helgen =)
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Trevligt! Nu känns det som om paketöppningarna har tagit fart på riktigt! Dags för alla att släpa sig in i tråden :D
 

Sirba

Omega
Än så länge i januari:

Sjöö Sandström Chronolink
_DSC6893.jpg



En Seiko LM (till tjejen)
_DSC6979.jpg



En Mercedes Benz (present från chefen)
_DSC6966.jpg



En Glycine Lagunare
_DSC6948.jpg



Till sist, min Kalle-Anka-klocka, I.T.A. Casanova
_DSC6974.jpg



Puh, det blev ju ett helt gäng. Och en till blir det, DHL är på gång från Tyskland med en liten sötnos...
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Med inspiration utav fjolårets tråd (http://www.klocksnack.se/threads/januari-2013-alla-köpte-klocka-anmäl-ditt-köp-här.3196/) så tänkte jag att det kunde vara kul och se ifall vi kommer upp i samma mängd detta år. Hittills tycker jag det har varit många nya klockor under 2014.

Fyll på i tråden så gör vi en sammanställning i slutet utav månaden, om ni slänger med en bild så är det alltid trevligt! :)

Jag börjar: IWC Portuguese Automatic ref 5001

oC6LNdw.jpg



Riktigt fin!:)
Varit och huggt på en i många år, men det har liksom aldrig blivit skarpt!
 
Topp