Husse
Pandion
Rödtopp, testa Rossa, röd pil osv
Snyggt är det iaf![]()
![]()

Skämskudde på mig
Har ingen aning hur AP loggan kom med i inlägget?!
Får skylla på klockslaget!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rödtopp, testa Rossa, röd pil osv
Snyggt är det iaf![]()
![]()
Håller med, kan dock bli lite mycket ibland. En snygg avvägning är också viktigt kan jag tyckaNär det gäller urtavla och detaljer eller överlag detaljer på en klocka tycker jag Breitling tar hem det i dem flesta kategorierna. Ruskigt välgjorda och genomarbetade klockor.
![]()
Snygg! Vet du var jag hittar den?Vostoks ankare
![]()
Snygg! Vet du var jag hittar den?
Den där är riktigt bra. Går den att få tag i eller har den gått ur produktion? Hittar inye så mycket på internet...Juste S på Seiko Flightmaster SBDW011.
![]()
![]()
Utgått sen länge. Man är hänvisad till begmarknaden.Den där är riktigt bra. Går den att få tag i eller har den gått ur produktion? Hittar inye så mycket på internet...
Ok, tack för svarUtgått sen länge. Man är hänvisad till begmarknaden.
Plus ett på den. Älskar detaljer. Det är en väldigt liten och oviktig sak egentligen, men det har hindrat mig flera gånger från att pull the trigger på en Bratte. Trist och konstigt i mitt tycke att quartzen (A73380) har det, men inte den mekaniska (A17380/A1738811).önskar att min Colt II hade ankaret
mer ankare åt folket!!!!Plus ett på den. Älskar detaljer. Det är en väldigt liten och oviktig sak egentligen, men det har hindrat mig flera gånger från att pull the trigger på en Bratte. Trist och konstigt i mitt tycke att quartzen (A73380) har det, men inte den mekaniska (A17380/A1738811).
Badum GÖTLABOOOORGDen va....ball![]()