80- talet, 90-talet sedan fick den en uppsving runt 2010? Hot shots är aldrig rätt, men heller aldrig felÄr det samma typ av "Hot Shots" som var populära under 90-talet som alla pratar om? Med Galliano?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
80- talet, 90-talet sedan fick den en uppsving runt 2010? Hot shots är aldrig rätt, men heller aldrig felÄr det samma typ av "Hot Shots" som var populära under 90-talet som alla pratar om? Med Galliano?
Varför inte Varberg? Fast kanske på sommaren på fästningsterassenJa det gör vi![]()
Där ser man, den var populär redan på 80-talet alltså80- talet, 90-talet sedan fick den en uppsving runt 2010? Hot shots är aldrig rätt, men heller aldrig fel![]()
Aktivitet bokad 14/1 - fylla med klockpuckonTrue that!
Det finns många tokigheterDär ser man, den var populär redan på 80-talet alltså. Vill också minnas att det fanns en annan populär shot som hette B52 som man tände eld på.
Japp! Sen ska den tydligen ha fått uppsving under 2016 på sturehof men det skulle inte jag veta något om...Är det samma typ av "Hot Shots" som var populära under 90-talet som alla pratar om? Med Galliano?
Japp! Sen ska den tydligen ha fått uppsving under 2016 på sturehof men det skulle inte jag veta något om...
Haha den är go. Du vet vem Mr. Stella kan la lösa boende?
Varför inte Varberg? Fast kanske på sommaren på fästningsterassen
Det var en mycket traumatisk tid med all färgglad sprit som skulle drickas i en aldrig sinande ström. Nu mår jag illa bara jag tänker på shots.Galliano är väl uthärdlig men vi som var med på den tiden minns ju vad som följde, en aldrig sinande ström av shots från helvetet: lakrits, vicks blå mm. Fyllornas DIY tog allsköns färgglatt skit och blandade med sprit och sedan in i diskmaskinen. Det här var en ond tid, akta er för gå i dess fotspår. Shots är för spriten som nazismen är för ideologier, DW för klockvärlden, ni fattar.
Inga problemHaha den är go. Du vet vem Mr. Stella kan la lösa boende?
Fästingar är inte stora, om det nu inte är en megafästing som tömt en blåval eller såEller hyra hela fästingen, det vore mer ståndsmässiga.
Ajajaj, menar såklart fästningen, tydligen fixar inte kina-mobiler den typen av byggnader.Fästingar är inte stora, om det nu inte är en megafästing som tömt en blåval eller så![]()
Hur kan du vara så säker på att få en plats...?! KONSPIRATION OCH SÄRBEHANDLING!!Då var både flyg och boende fixat till den 14:e![]()
Då var både flyg och boende fixat till den 14:e![]()
Hur kan du vara så säker på att få en plats...?! KONSPIRATION OCH SÄRBEHANDLING!!
(klart förstöraren ska ha VIP-kort) förhoppningsvis ses vi!
Självklart ska @jabla ha VIP-behandling!Hur kan du vara så säker på att få en plats...?! KONSPIRATION OCH SÄRBEHANDLING!!
(klart förstöraren ska ha VIP-kort) förhoppningsvis ses vi!
Låt mig ha min foliehatt i fred!!Vi ses ju i vilket fall, speciellt om jabla tar sig upp hela vägen hit =)
Där ser man, den var populär redan på 80-talet alltså. Vill också minnas att det fanns en annan populär shot som hette B52 som man tände eld på.