• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

Donkii

Boushh
2-Faktor
Köpte en klocka av denne herre. Skickades vid ett och hämtade ut den klockan sju samma dag. Det är snabba puckar det!
Klockan var för övrigt enligt beskrivning så detta är helt klart en person att göra affär med.
plus.gif
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde just en klocka till denna gentleman!

"Deal with confidence", inga problem alls, 100% goodguy!! :)

Mvh
Micke E
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Fick hem min efterlängtade 6309-7040 från scaramanga idag. Superaffär, verkligen goodguy!
Ser framemot flera affärer :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Sålt en ny klocka till denne genomtrevliga medlem utan några konstigheter. Bra konversation och snabba svar.

När allt var bestämt kom pengen på 2 röda sekunder.

En riktig goodguy i min bok:)
 

16610

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka av Scaramanga. Snabba svar. Trevlig. Orka svara på alla mina frågor;) Skicka snabbt som tusan. Jag är 100 % nöjd.

En riktig goodguy i min bok.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Köpt Doxa av Scaramanga. Snabb leverans och trevlig kommunikation. Klocka i utlovat skick. Mycket nöjd! Would deal again! Goodguy.
 

isbjörn

Panerai
Köpte just en härlig mögelcertina av S. Snabb, tydlig och trevlig kommunikation. Klockan var på posten minutrar senare. När klockan är kanon, extrabandet finare än förespeglat och dessutom försett med (ett aldrig nämnt) certinaspänne blir betyget.... fem mögelstjärnor!
Gärna fler affärer, tveklöst.
Goodguy fullt ut alltså!

/Björn
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Och jag köpte en MM300 av samme herre. Superfräsch, som de säger i Stockholm. Jag är alltså numera returning customer!
Goodguy!
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Fick äntligen till en pogue-relaterad affär med scaramanga. Lite blandat skrot bytte ägare för småpengar, men kommunikationen och hastigheten var föredömlig, och jag hoppas få göra fler affärer framöver!
 
Topp