• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.gif

Sålde klocka till herrn. Snabbt och smidigt.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Stor succeé!!
Efter en enkel, smidig och väldigt trevlig försäljning av klocka från mig är det bara att konstatera att Scaramanga är en riktig good guy:)
100%
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Sålde en tudor black bay black till Scaramanga, förskottsbetalning via swish och ombud som hämtade klockan. Smidigt och inga problem :)
 

joheng

Omega
Köpte en klocka av Scaramanga, en mycket trevlig herre och affären gick väldigt smidigt till. Klockan skickades snabbt och motsvarade beskrivningen. Goodguy!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt PADI fullset. Mycket nöjd och all around goodguy! Snabb att skicka.

Kontakten har fortsatt i whatsapp efter köp då man (inte så konstigt) har samma intresse :)

Kan absolut handla mera i framtiden.
 
Haft en väldigt trevlig affär med Scaramanga i 20k-trakten. Har bara goda ord att säga om honom, och ser fram emot vår nästa kontakt.
Allt gick smidigt och snabbt, att han även har givit mig chansen att prova på Speedy Pro gör affären ännu bättre :) Uttrycker mig som @yonsson:
image-gif.387877
 
Topp