• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

mrtnakssn

Breitling
Köpte en Explorer av Scaramanga. Min första transaktion via det här forumet, och är imponerad av hur enkelt, smidigt och smärtfritt allt gick. Har bara positiv feedback!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har genomfört en bytesaffär i +60t klassen. Klockan jag fick var ärligt beskriven och i samma toppskick när den kom som den var i beskrivningen. Kul och givande konversation rakt igenom och jag tror vi båda blev nöjda, i alla fall jag ,
Här är en good guy som varmt rekommenderas
 

Geparden

Audemars
@Scaramanga behövde en Doxa till sommaren och det var mig ett nöje att kunna bistå i ärendet. Trevlig kommunikation och snabba beslut. Skulle inte tveka ett ögonblick att åter göra affär!
Good guy såklart!
 

APC

Breitling
2-Faktor
Köpt en vintage seiko av Scaramanga på distans. Hur smidigt som helst! Snabb och bra kommunikation, väl förpackat och snabbt skickat.
Gör gärna affär igen. 100% GG :)
 
Topp