• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

BAAL

Omega
2-Faktor
Efter en lång väntan så blev det ÄNTLIGEN affär på @Scaramanga :s Tudor Pelagos. Problemet är bara att jag inte har sovit en blund sen jag köpte den eftersom jag hela nätterna har legat och tittat på klockans fantastiska lume. o_O
En riktigt cool klocka som kommer att få hänga med i många år.
Sen var det ju ingen nedsida att vi från det att handpenningen var erlagd tills affären var klar har haft trevliga samtal om klockor, arbeten, cykling.
Vi fick dessutom till en bättre lunch, mycket trevligt.

All in all, en supertrevlig och trovärdig kille. 100% 👍:tudor:

/B
IMG_0351 (002).jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Gjort ett mkt spännande byte med @Scaramanga . Vi skickade båda och det rek jag skulle ta emot kom aldrig fram som vore normalt, efter 2-3 dagar. Efter andlös jakt på kollit från scaramanga så dök paketet upp efter 10 dagar, allt i ordning.
Strong insats och så agerar bara en Good Guy av högsta kvalite’ 😁
 

boneg

Omega
2-Faktor
Sålt en klocka i 100’ klassen F2F till @Scaramanga
Klanderfri affär, smidig kommunikation, trevlig person som jag gärna tar en till kaffe med
100% GG och gör gärna affär igen och kan varmt rekommenderas
 
Topp