• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Schenker suger...

C15

Breitling
2-Faktor
Jag citerar mig själv:

Jag pratade med Schenker idag och det visade sig att utlämningsstället haft inbrott och mitt paket var ett av de som försvann! Personligen anser jag att de kunde hört av sig till mig, nu fick jag beskedet när jag (efter många om och men) fick tsk på rätt person att prata med.
Ska bli spännande att se hur de löser detta...
Vi verkar vara fler som är drabbade, hur löste det sig för dig?
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag har ett företag och i början skickade vi mycket med schenker. Till dess att en kund fick ett paket som var plundrat på innehåll, och därefter igentejpat igen med schenkertejp!!! Jag vill inte anklaga/spekulera i hur detta har gått till. Men det är ju svårt att se hur det inte skulle vara någon längs med den interna kedjan...

Efter detta använder vi endast posten.
 
  • Like
Reactions: C15

mouqvist

Rolex
Drabbas en gå äng till av Schenkers kassa logistik. Kunde tyvärr inte välja fraktbolag
En klocka som togs emot i tisdags kl10:00 beräknas komma till ombud först på måndag, alltså först efter sex dagar!
Ringde för att dubbelkolla, paketet ska nu finnas i Västerås för sortering men enligt deras kundtjänst kan det går fortare än så. Bra tänkte jag, då blir det leverans imorgon fredag? Nej svarar de, de har leverans dit jag bor bara på måndagar eller torsdagar... världsklass!
 
Topp