Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, usch nej, jag gillar ju varken prylar eller överraskningar!Åh. Missat starten. Jag är med! Ingen jul utan KS-tomten! Tack @thewordfox för att du sprider julevangeliet!
Undrar om @frere och @Jungelbobo kommer vara med?
Har slagsmålen brutit ut än?
SaaaraaaaaaaFör tidigt än. När det närmar sig jul så…
Det går inte att få in en eftersläntare så här kring midnatt.... har iaf skickat pmKlockan har slagit midnatt och vi stänger anmälningen för det här året.
Pm till alla tomtar kommer under lördagen!
STORT tack till alla som anmält sig. Kul!
Dags att börja trumma upp julstämningen lite. Tomten jobbar snabbt i år! Ett stort paket damp ner i eftermiddag och julstämningen spred sig på en gång. Dock har jag som regel att inte öppna så tidigt som på Lucia, men inom ett par dagar så. Håll till godo.
Secret Santa -paket får man öppna innan jul, det är sen gammalt. Tomten kan ju knappast bli sur
Just exakt så!Secret Santa -paket får man öppna innan jul, det är sen gammalt. Tomten kan ju knappast bli sur
Yessir, får vi ”jämnt flow” i tråden till jul…Secret Santa -paket får man öppna innan jul, det är sen gammalt. Tomten kan ju knappast bli sur