Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit inga besparingar direkt, du får utse årets sedan, ej bara värde, men eftertanke etc..så bra att du pallade vara chefstomte o skänka en trevlighet i allt pisseländeinflationkrigelskit..Vilka tomtar vi har i år va
Tack <3Shit inga besparingar direkt, du får utse årets sedan, ej bara värde, men eftertanke etc..så bra att du pallade vara chefstomte o skänka en trevlighet i allt pisseländeinflationkrigelskit..
Jag är uppriktigt Blown-Away. Vilken jäkla klapp. Definitivt bästa som kommer att landa denna jul Tack igen!!Alltså!
Vad är det här?! Såhär snäll trodde jag inte att jag hade varit. STORT tack snälla, snälla tomten
… och vilket rim! Applåder!
Du har hittat mitt HQ O_OWell played @thewordfox
Så fan heller!Hämtat mitt paket i fredags.
Ska man vänta till julafton?!?
Svar nej, omedelbums, tack…Hämtat mitt paket i fredags.
Ska man vänta till julafton?!?
Såja….
Då kom tomten…
På en söndag?!? Skapligt service minded santaSåja….
Då kom tomten…
@thewordfox har bra kontakter o pli på sina tomtarPå en söndag?!? Skapligt service minded santa
Tydligt det…@thewordfox har bra kontakter o pli på sina tomtar
Det var ju.. specielltHmmm allt man behöver för att fixa en klocka.. på en typ, söndag natt.
Tack Secret santa…. Tror jag..
What the fucking FUCKHmmm allt man behöver för att fixa en klocka.. på en typ, söndag natt.
Och där blev stämningen, speciellHmmm allt man behöver för att fixa en klocka.. på en typ, söndag natt.
Säger Charles-Ingvar Jönsson a.k.a SickanOch där blev stämningen, speciell
Haha fick du paketet hemkört av "förövaren" eller hämtade du hos ombud?Hmmm allt man behöver för att fixa en klocka.. på en typ, söndag natt.
Hahaaah underbart!Hmmm allt man behöver för att fixa en klocka.. på en typ, söndag natt.