• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Secret Santa 2023

1732130474189.gif

Its on

Började tĂ€nka pĂ„ detta, har inte varit med sedan 2020 , dĂ„ det var VÄLDIGT högt och lĂ„gt. Hur har nivĂ„n varit senaste tre Ă„ren?

Jag har varit med de tvÄ senaste Ären och det har nog varit de roligaste och mest spÀnnande julklapparna att öppna :) Hög nivÄ i trÄden och i paketen. Blir det ett tredje Är? Om ordrÀven koordinerar sÄ Àr jag pÄ!

Hej pÄ er! Jag Àr sÄ ledsen för att jag varit frÄnvarande men jag har haft mycket att göra hela mÄnaden.

OM ni vill och tror att det hinns med sÄ löser jag sÄ klart en Secret Santa. T ex att vi kör en Tinder speed dating extreme med kort anmÀlningstid och kort efterforskning? AnmÀlan frÄn i kvÀll och sÄ stÀnger vi anmÀlningen pÄ söndag, varpÄ jag fördelar tomtar och sÄ skickar vi paket allra senast tisdag-onsdag?

Hojta! Jag vill absolut inte svika!

Hej pÄ er! Jag Àr sÄ ledsen för att jag varit frÄnvarande men jag har haft mycket att göra hela mÄnaden.

OM ni vill och tror att det hinns med sÄ löser jag sÄ klart en Secret Santa. T ex att vi kör en Tinder speed dating extreme med kort anmÀlningstid och kort efterforskning? AnmÀlan frÄn i kvÀll och sÄ stÀnger vi anmÀlningen pÄ söndag, varpÄ jag fördelar tomtar och sÄ skickar vi paket allra senast tisdag-onsdag?

Hojta! Jag vill absolut inte svika°
Jag Ă€r pĂ„ đŸ€©

Jag Ă€r pĂ„ 🙂

SjÀlvklart pÄ!

Det har varit fasligt roligt senaste Ären sÄ jag Àr pÄ. Men som sagt Àr det kort om tid denna gÄng vilket gör att kvalitén möjligen mÄste fÄ stryka pÄ foten nÄgot detta Är (jag rÀknar med en bild pÄ samt en middag med kungen).

Senast Àndrad:
LET'S GOOO!

Tillbaka
Topp