Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörruduru!!!! Lägg ut bilder nuKan bli något ikväll
OkejdåHörruduru!!!! Lägg ut bilder nu
Hämtat paket ikväll blir paket öppning imorgon. Perfekt start på ledighet
Du har gjort ett superjobb, jag önskar dig den godaste av jular.Alla hemliga tomtar har gjort ett superjobb!
Har tomten nånting emot Öland?
Du som sköter det så braAlla hemliga tomtar har gjort ett superjobb!
Haha nejdå, Öland före GotlandHar tomten nånting emot Öland?
God JulGod jul alla hemliga tomtar som spridit glädje i december och framförallt en extra God Jul till stortomten själv @thewordfox
Testar min oxå:Första riktiga bärandet av min fina julklapp, kanske att min Omega Seamaster quartz åker till försäljning och detta blir min nya arbetsjobbar klocka. Måste suga på den karamellen lite.
Tack än en gång och god fortsättning på er allihop.
Yes nya tag om 11 månader plsGod fortsättning på er alla hemliga tomtar! Det har varit en oerhört bra upplaga av Secret Santa och jag är imponerad över allt arbete som lagts ner av er!
Paketöppningarna har varit glädejefyllda och alla deltagare har peppat och hejat på längs vägen! Alla paket förutom ett har öppnats och det är upp till den deltagaren att göra vid ett tillfälle som passar.
STORT tack för alla fina hälsningar och GOD JUL. Siktar vi på 2024 tro?
Enligt tomtens underlag och underrättelsetjänst har samtliga mottagare fått sina paket. Vi har bevittnat alla utom ett öppnas i tråden. Ett stabilt år, helt klartFick alla sina klappar tillslut @thewordfox ?
Det känns som 2023 var ett stabilt är när det kom till kvalitet och utdelning
Sjukt stabilt Jävligt roligtEnligt tomtens underlag och underrättelsetjänst har samtliga mottagare fått sina paket. Vi har bevittnat alla utom ett öppnas i tråden. Ett stabilt år, helt klart