Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning men den var tjusig. Lite sub möter speedy. Men det kan väl inte vara en Flightmaster?Någon som har koll på den här modellen?
Har en sna411 på väg hem, ska bli riktigt kul att få klämma på den.
Är bara lite orolig att jag ska tycka att den är lite liten på handleden.
Turtlen är väl den klocka jag använder mest nu och tycker sitter nästan perfekt.
Nån som har bägge?
Det är väl ungefär vad den går på dessa dagar, men kolla för all del eBay, tradera, etc...Vart köper ni Flajtmastern billigast? Cdon (av alla ställen) har den för 2,8k. Är det rimligt?
Jag hade köpt den därifrån utan att vara orolig. Den beställs väl från CDON fast det är Plus Group som säljer den? Vid garantiärende är det väl till CDON som du ska vända dig till? Jag har inget dåligt att säga om CDON när det gäller garantiärenden men då har jag iofs bara haft ett som gällde ett grafikkort. Visst är det inte samma sak som en klocka men ändå. Jag har varit sugen på en SNA411P1 i 3 år och för någon månad sedan köpte jag en från Köp & Sälj här på KS. De kommer ut begagnade ibland men de brukar försvinna rätt snabbt. Bifogar en bild på den med svart/gult Nato. Tycker det blev riktigt nice! Min flickvän brukar dock sno den då hon tycker den är cool.Jag har blivit väldigt sugen på SNA 411 i dagarna. Jag såg att Creationwatches hade den för runt 2k, men idag var den tyvärr slut. You snooze, you loose som de säger...
Cdon har den fortfarande via en annan butik (som oftast med cdon) som heter Plus Group B.V för 2.8 k och det verkar vara ett okej pris, särskilt då det inte riskerar att tillkomma någon tull eller skatt, däremot är jag osäker på garanti osv. Vad säger ni? Okej ställe att köpa av? Jag har dålig koll på alternativa butiker i Europa eller annorstädes. Finns det något annat ställe att kika på? EBay och Amazon har inga bra erbjudanden.
Vilken tur att det löste sig Saknar min väldigt mycket, hade en SNA414, borde prova en SNA411.Fick nyss hem min och satte på ett nato direkt Meeen höll på att skita ner mig, satt och skruvade på översta pushern så fastnade den stenhårt i mittenläget, fick panik och tog fram en lite låsringstång och fick i princip rucka på den tills den blev helt lös igen. Sista man önskat att att skicka tillbaka den till CW som man läst tar månader på sig med serviceärenden..
Ser ju riktigt bra ut med det gummit.Dags för bump.
Letade fram flygaren ur lådan för ett tag sedan.
Klämde dit ett gummi idag. Vad säger ni ”flyger” det?
Tackar, tänkte att den skulle få lite mer handledstid men har aldrig riktigt gillat länken.Ser ju riktigt bra ut med det gummit.
Använde inte heller länken när jag hade min, den satt mest på läder eller nato/MN-strap.Tackar, tänkte att den skulle få lite mer handledstid men har aldrig riktigt gillat länken.
Mycket bra val!Har inga bra bilder på mitt nyförvärv SBDS001, bidrar med en snygg video i stället,
klockan är som ett tittskåp med en oändlig mängd fina detaljer och exakt funktion,
kan inte sluta titta:
Snyggt!Vilken trevlig tråd!
Lägger mitt bidrag med tre olika modeller (i självbiografisk ordning) på tvåfärgade Elite Silicone från Barton Bands.
SND253
SNAB73
SNA411