Vilken trevlig tråd!
Lägger mitt bidrag med tre olika modeller (i självbiografisk ordning) på tvåfärgade Elite Silicone från Barton Bands.
SND253
SNAB73
SNA411
ser riktigt bra ut! Blir nog att beställa till min sna411.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken trevlig tråd!
Lägger mitt bidrag med tre olika modeller (i självbiografisk ordning) på tvåfärgade Elite Silicone från Barton Bands.
SND253
SNAB73
SNA411
Har du sett videon från Long Island Watch? Den är riktigt pedagogisk.Bortsett från 21mm bandbredd så är jag nöjd med min fligthy, får dock kolla på fler YouTubevideos innan jag lär mig hur man använder bezeln
Har du sett videon från Long Island Watch? Den är riktigt pedagogisk.
När man kollar på det så är alltihop väldigt logiskt men att sen komma ihåg det när man väl ska använda det...Får göra det igen, såg den innan jag fick hem klockan
Har du bytt ut glaset nu?Bortsett från 21mm bandbredd så är jag nöjd med min fligthy, får dock kolla på fler YouTubevideos innan jag lär mig hur man använder bezeln
När man kollar på det så är alltihop väldigt logiskt men att sen komma ihåg det när man väl ska använda det...
Vilken skillnad!Jajamensan
Före:
Efter:
Vilken skillnad!
Har i alla år missat den här tråden
Kommer delta jag också lite senare när jag tagit en bild på "Fliegarna" !
Jajamensan
Före:
Efter:
Den där är så bra att det gör ontGod morgon!
vart lämnade du in för glasbyte?
Kul!! Har kikat runt under rätt lång tid efter någon länk till min. Varit lite inne på mesh men det där såg vassare ut.Kunde inte hålla mig när Uncle straps äntligen släppte sin nya presidentlänk till SNA411an och idag dök den upp. Sitter som en smäck!
Vad kul att det är liv i de där. Har en med risigt glas som man kanske skulle skaka liv i... Har väl utgått ur sortimentet sedan länge väl?Kul!! Har kikat runt under rätt lång tid efter någon länk till min. Varit lite inne på mesh men det där såg vassare ut.
Ja, riktigt välgjort måste jag säga. Ska man tro deras Instagram så har han jobbat med att få rätt på dem under lång tid. Finns även i oyster -utförande om man så önskar.Kul!! Har kikat runt under rätt lång tid efter någon länk till min. Varit lite inne på mesh men det där såg vassare ut.