Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ångrade du försäljning? Jag hade behållt denVintage mod på min skx
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, gillar den för mycket så kommer behålla ett tagÅngrade du försäljning? Jag hade behållt den![]()
Är det crystaltimes grejer?Bytte bezel och glas på en sarb033, blev ett rejält lyft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precisÄr det crystaltimes grejer?
Snyggt! Blev ju riktigt bra. Gillar att du skippade bubblanJa precis
Håller med! Den blir bättre med tiden (no pun intendedGrym! Tummen upp![]()
Riktigt fin klocka - bra jobbat!Nytt liv til kasserad skx007.
Sandblåst kasse, sandblåste deler fra forskjellige steder. Doubledoomed saphir glass.
NH35 urverk og baklokk fra Dagaz.
![]()
Snygg! Vart lämnade du in den någonstans?Igår fick jag äntligen tillbaka min SKX007J som varit inne för moddning.
- DLW Ceramic Insert Flat SKX Batman
- DLW Polished Steel Coin Edge
- DLW Double Dome Sapphire Clear AR
- Strapcode Super Oyster
Nu är det bara en Coke som saknas!
![]()
![]()
En vän till mig som pysslat mycket med just Seiko Mods.Snygg! Vart lämnade du in den någonstans?
Jag kommer kontakta dig när det är dags att modda min nästa SeikoEn vän till mig som pysslat mycket med just Seiko Mods.
Du kan kontakta honom härJag kommer kontakta dig när det är dags att modda min nästa Seiko![]()
Snygg länk. Lite LM över den. Får man fråga vart den är ifrån?Tog ut svängarna lite, hiss eller diss?
![]()
Den är från geckotaSnygg länk. Lite LM över den. Får man fråga vart den är ifrån?
Vad är det där för bezel?Har gått och sneglat på Geckota vintage rivet berwicklänk ett tag och när de släppte SKX ändlänkar till den vanliga berwicklänken slog jag till!
Med en del pyssel lyckades jag få ihop delarna som egentligen inte är avsedda för varandra och detta är resultatet.![]()
![]()
![]()
Original till SARB059Vad är det där för bezel?
Sjukt coola! Dom som legat i vattnet i ett år?Här är ett precis avslutat SKX-projekt.
![]()
Ska ev påbörja något nytt. Någon som sitter på ett 7s26 eller NH36-verk till en SKX013?Pm’a gärna!
Jo, men det stämmer. Här är tråden om någon vill läsa: https://klocksnack.se/threads/sjölik-norrbotten-style-slutresultat.95335/Sjukt coola! Dom som legat i vattnet i ett år?
Är det någon som har lite nybörjartips när det kommer till att moda Seikos?
Vart köper jag mod delar? Vilka klocka bör jag börja med, funderar på en SKX009 men om det finns någon som är lättare så kan jag tänka om.