Hört bra om dem, lade själv en beställning därifrån nyss.
Gjorde en beställning jag med. Väntar med spänning

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hört bra om dem, lade själv en beställning därifrån nyss.
Nedan har jag hört gott om, lade själv en beställning från Namoki förra veckan.Hej! Ny i modd game't. Precis köpt en SKX013 och kollar lite på möjligheter för att uppgradera verket inuti. Den information jag tillskansa mig är att nh36 verket ska funka men att det behövs en ny krona som funkar med det verket. Är det något mer som behövs och vart brukar ni köpa era delar? Är det ebay som gäller?![]()
Snyggt!Mitt första SKX-mod, safirglas och nytt bezelinlägg. Rätt nöjd ändå med tanke på att det var första gången jag öppnade en automatisk klocka
![]()
Snyggt!
Redan fått det du beställde från Namoki?
Ja jävlar det var snabbt! Mitt beställda insert är fortfarande kvar i Singapore..den som väntar på något gott antar jagTack!
Japp, valde frakt med DHL. Gick förvånansvärt snabbt![]()
Någon som vet om denna: NMK311 https://www.namokimods.com/collecti...ucts/turtle-srp-double-domed-sapphire-crystal
passar min SRPD21K1?
(Namokimod säger att det borde fungera... Känns ju surt att beställa om det visar sig att det inte passar!
VackertMina senaste byggen. (Första bilden var när de precis satts ihop, därav att de ej är inställda korrekt.)
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt bra! Fin vintagekänslaVintage pepsi bezel insert från watchgeckota, matchade riktigt bra med den beiga lumen på srpd71
![]()
Nu är det i alla fall beställt, försökt googla fram om nån mer bytt på srp21 men kammar noll, återkommer med resultatet.Ingen?!
Enligt egna erfarenheter så är det väldigt svårt att få tillbaka en "böjd" vridring. Och då menar jag väääldigt.. Räcker med att man råkat böja den så lite som knappt blotta ögat kan se. Den går på men kommer säkerligen att glida av efter ett vrid. Hoppas den lirar, släng upp en bild på resultatet senAnd so it came off. Det gick allt annat än smidigt. Bezeln är sjukt skev nu, ska försöka banka till den lite. Btw, ingen som vill köpa en proffsigt missad (damn autocorrect!), MODDAD kinaklocka?
Jag lyckades få den ganska platt igen. Men den där lilla ståltråden som ska sitta i ett litet spår är lite böjd, så beteln verkar inte gå att sätta tillbaka. Går det att köpa nu sån där ståltråd? Så här ser det ut just nu. Jag lyckades också av misstag bända bort den delen som man skruvar fast kronan i. Men den går väl kanske att limma tillbaka.Enligt egna erfarenheter så är det väldigt svårt att få tillbaka en "böjd" vridring. Och då menar jag väääldigt.. Räcker med att man råkat böja den så lite som knappt blotta ögat kan se. Den går på men kommer säkerligen att glida av efter ett vrid. Hoppas den lirar, släng upp en bild på resultatet sen![]()
Ja alltså jag lyckades med samma sak en gång. Råkade böja den där tunna kanten som sitter invändigt på vridringen. Men trots det gick det ej att få tillbaka det ordentligt. Trodde först att det var den där ståltråden som ej satt på plats. Bytte vridring(bezel) och vips så satt allt. Går väl säkert att få den rak igen men tror det är mer svett och tårar än det är värt. Går att beställa nya på ebay och säkerligen amazon. Googla på "Watch bezel springwire" så dyker det upp en hel delJag lyckades få den ganska platt igen. Men den där lilla ståltråden som ska sitta i ett litet spår är lite böjd, så beteln verkar inte gå att sätta tillbaka. Går det att köpa nu sån där ståltråd? Så här ser det ut just nu. Jag lyckades också av misstag bända bort den delen som man skruvar fast kronan i. Men den går väl kanske att limma tillbaka.
Hehe, tror mig känna igen vissa element därGillar hur denna vart med lite kärlek
![]()