Tror detta är orginallänk till min ena. Kolla skillnaden mellan första länkens bredd på din och min länk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror detta är orginallänk till min ena. Kolla skillnaden mellan första länkens bredd på din och min länk.
Ser def bättre ut.Tror detta är orginallänk till min ena. Kolla skillnaden mellan första länkens bredd på din och min länk.
Har det här daghjulet liggandes...Fan va coolt. Skulle du göra dig av med klockan eller vilja byta dagskiva så hör av dig.
Precis, det är bara att kolla in annonsen jag postade innan..Originallänken finns även som rak.
Fan, nu blev jag ju lite sugen på att skaffa en president till min. Någon som har en över?Tror det var dom här man hade att välja på:
Me got a tapered!
Eller hur, grymt skönt så kan bara hålla med dig!Som är underbart sköna a 15mm vid spännet! 6139 på halvrasslig länk är ju överlag det skönaste som går att bära
Minussidan gör inte den oattraktiv på något sätt
Missade precis en klocka som hade alla mina krav uppfyllda..
Noched case
Prof dail
Prof case back
21 jewels
JDM
Osv.
Och snygg..
På minus sidan var:
Behöver service
Inte original länk
Nä precis.Minussidan gör inte den oattraktiv på något sätt
Vad gick den för?Nä precis.
Men när den drar iväg till det man är villig att ge. Så vet man att den behöver även service och länk
Löjligt låga 3700kr+214kr frakt+tull men man får dra gränsen någonstans..Vad gick den för?
Bulova Astronauten är ju mumma! Ser ut att vara originallänk på ocksåRymden anfallerpouge är snyggast alla kategorier
Kommentarer:Har köpt en Pouge billigt. Kommentarer?
Aug 74?
Det funkarKommentarer:
Ser helt OK o original ut tycker jag.
Kolla om "sekundvisaren" går varv efter varv när chronografen är igång. Så att den inte stannar strax innan full minut mellan ca 55 till 60 sekunder. Det är då subdailen är i ingrepp och skall räkna upp en minut och klockan orkar inte och har för lite kraft att göra det. Dvs det är dax för service.
Berätta mer om tjockisen som är bredvid pougen? Såg en på instagram och tycket den var stentuff! Vad är det för ref? Hur hittar man en sådan och vad får man betala?Rymden anfallerpouge är snyggast alla kategorier
Den går utmärkt att vrida. Det är glas.Går inner bezel att vrida med kronan? Det är ett annat vanligt problem. Är glaset utbytt? Och är det i så fall glas?
Ser fin ut i övrigt, och vad jag kan se är det originaldelar! Grattis!
Snyggt fångat! Bezeln sitter lite snett, som du säkert sett, men det går ju att åtgärda. Länken ser ut att vara nyborstad, läst att just de länkarna hade PCL från fabrik. Snyggaste länken på de IMHO. Borde stå "Japan Z" på bladet, eller möjligtvis "Japan B" eller "Stelux" på bladet, om den är hyfsat korrekt. Kronan ser ut att vara aftermarket. Glaset ser lite lågt ut, så antingen polerat eller AM.Har köpt en Pouge billigt. Kommentarer?
Aug 74?
Ascooolt. Vet du vad det är för språk?Har det här daghjulet liggandes...
Lite cool att man kan se att klockan utsatts för mycket sol (rejält blekt), när man jämför med den engelska dagvisningen.
Snyggt!Har köpt en Pouge billigt. Kommentarer?
Aug 74?
Inte 100, men jag skulle säga att det sannolikt är samma språk som den ovan.Ascooolt. Vet du vad det är för språk?
Har köpt en Pouge billigt. Kommentarer?
Aug 74?