Ja.Orginallänk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.Orginallänk?
Sitter här med ångest och kval, älskar den blåa vackra tingesten massor.
Slipningen på caset, lumen och overall den strålar kvalitet.
Trasig som jag är har quartz demonen slagit till eller aldrig lämnat och då får denna inom kort hamna på Köp/Sälj om ingen här kan övertala mig behålla vill säga.
Sbdc053
Strapcode oboyer
Timecheck på km globen 6spd+
Köpt på Gnomon av tidigare ägare i Sep-19
Så behålla eller gå mot en tooligare chrono helst I titan??
Saknat den faktiskt en del 42mm va precis rätt. Har sålt bort min Spb097 kanske återfall på gBehåll den! Jag har just köpt denna för 6e gången...
Jag får försöka ta över, både klockan och tråduppdraget!Får tyvärr säga hej då till denna tråd, klockan nu såld . Älskat denna klocka men konkurrensen från min SPB143 blev för stor och likheterna dem emellan för stor så denna fick lämna.
Kommer att sakna dig
Visste att du skulle vara en värdig ägare , nu kommer jag sova lugnt om natten med vetskapen om att klockan är i trygga händer och att tråden kommer leva vidare.Jag får försöka ta över, både klockan och tråduppdraget!
När den kommit fram så postar jag wristshot.
Tror storleken kommer vara lik min Mido ocean star, fast den är ett par mm tunnare och lättare. Batalj Swatch-group vs Seiko.
To be continued...
Gillande du inte gummit?Testade gummit, men bytte snabbt tillbaka till länken.
Mja, jo det är rejält mjukt men klämde ändå lite på handledens sidor, sen tycker jag länk är snyggare..Gillande du inte gummit?
Kul att ni tycker om varandra och att ni postar i denna trådSommarbild i kylan och regnrisk.
Denna är på armen 95% av vaken tid.