• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX013

Boothroyd

Omega
Pris
1950
Returpolicy
24h.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes: Seiko SKX013
Inhandlad september -18
Mycket gott skick trots användning. Endast lättare märken på baksidan från div. bandbyten etc samt ett lättare märke på höger sida av boetten som jag hade svårt att få med på bild. För blotta ögat är den väldigt nära nyskick. Jag har inte mätt tidshållningen men jag har heller inte märkt någon markant tidskillnad utöver vad man kan förvänta sig från 7s26-verket.

Orginallänken saknas men kommer på ett mycket bekvämt gummi-armband med deployment-spänne. När den är välanpassad sitter den mycket stadigt på handleden samtidigt som den ser mer uppklädd ut trots sin sportiga konfiguration. Den är även rustand med ett keramiskt vridringsinlägg (orginalet medföljer löst)

Utöver detta medföljer alla orginaltillbehör: Se bild. (Stativet ingår ej)

Jag bjuder på frakt i postens blåa kuvert. Vill du ha rek så får vi diskutera saken.

Säljes endast då jag fått tillbaka suget efter en SKX009. (Och med det är jag öppen för bytedhandel av en 009'a i likvärdigt skick)

Priset är alltid diskuterbart, men skambud kommer ignoreras.

Spec från amazon:

Brand Name Seiko
Model number SKX013K2
Part Number SKX013K2
Model Year 2010
Item Shape Round
Dial Window Material Type Hardlex
Display Type Analogue
Clasp Type Fold over squeeze release button clasp
Case Material Stainless Steel
Case Diameter 36 millimetres
Case Thickness 13 millimetres
Dial Colour Black
Bezel Function Uni-directional
Calendar Day-Date
Special Features calendar
Weight 122 Grams
Movement Automatic
Water Pressure Resistance 20 bar


IMG-0765.jpg

IMG-07582.jpg

IMG-0757.jpg

IMG-0772.jpg

IMG-07712.jpg

IMG-0769.jpg

IMG-0768.jpg

IMG-0767.jpg


Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/boothroyd.82440/#post-2659800
 
Senast ändrad:
Topp