• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[ Seiko SN413 ] - aka. Flightmaster

Monkeestorm

Breitling
IMG_0057.JPG

Citizen AS4020-44B Promaster Sky

Men sådär ja!
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Såå, vad har denna klocka för features?Fastnade verkligen för looken på den
Oj ;) Den har, tid, dag och datum. Evighetskalender eftersom den är radiosynkad. Den lilla vänstra tavlan visar AM/PM och 24 timmars kronograf. Den högra lilla tavlan visar veckodag och 60 minuters kronograf. Den undre lilla tavlan sköter de olika funktionerna, tid, kronograf, larm, kalkylator, och några till jag inte minns :rolleyes: Den inre ringen styrs med den vänstra kronan och används vid olika kalkyleringar, mph, kmh, gallon, liter, allt och lite till ;)
Du kan nog kolla referensnumret på youtube
 

Monkeestorm

Breitling
Oj ;) Den har, tid, dag och datum. Evighetskalender eftersom den är radiosynkad. Den lilla vänstra tavlan visar AM/PM och 24 timmars kronograf. Den högra lilla tavlan visar veckodag och 60 minuters kronograf. Den undre lilla tavlan sköter de olika funktionerna, tid, kronograf, larm, kalkylator, och några till jag inte minns :rolleyes: Den inre ringen styrs med den vänstra kronan och används vid olika kalkyleringar, mph, kmh, gallon, liter, allt och lite till ;)
Du kan nog kolla referensnumret på youtube

Googlade, den där är en klar favorit nu!
Tack så mycket!
Exakt en sån klassisk stil jag letar.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Det enda som jag inte gillade var armbandet som satt på original. Jag slipade ytan till lite nubuck känsla...
IMG_0049.JPG

Det vart riktigt bra, nu är det dock förbrukat och ett Hirsch Heritage sitter på.
IMG_0053.JPG

Klassisk dunderlume i sann Citizen stil.
 
Topp