Det kanske blir lite halvlurigt att prova en Blue Angels Edition i butik,/QUOTE]
Tror jag såg den på Ur&Penn Drottninggatan här om dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kanske blir lite halvlurigt att prova en Blue Angels Edition i butik,/QUOTE]
Tror jag såg den på Ur&Penn Drottninggatan här om dagen![]()
![]()
Citizen AS4020-44B Promaster Sky
Vad fan. Nu vill jag också ha alla dessa klockor...
Håller med tidigare förslag på Citizen, man får en jäkla massa teknik för liten peng. Eco-drive, radiokontroll, Safirglas, Wr20bar...
När jag köpte den var det lite samma tanke som du har, en Navitimer men billigareMen sådär ja!
När jag köpte den var det lite samma tanke som du har, en Navitimer men billigareJag gillar vintagevibben med färgerna, sen har den ju allt man kan tänkas behöva
![]()
![]()
Citizen AS4020-44B Promaster Sky
OjSåå, vad har denna klocka för features?Fastnade verkligen för looken på den
OjDen har, tid, dag och datum. Evighetskalender eftersom den är radiosynkad. Den lilla vänstra tavlan visar AM/PM och 24 timmars kronograf. Den högra lilla tavlan visar veckodag och 60 minuters kronograf. Den undre lilla tavlan sköter de olika funktionerna, tid, kronograf, larm, kalkylator, och några till jag inte minns
Den inre ringen styrs med den vänstra kronan och används vid olika kalkyleringar, mph, kmh, gallon, liter, allt och lite till
Du kan nog kolla referensnumret på youtube
Det enda som jag inte gillade var armbandet som satt på original. Jag slipade ytan till lite nubuck känsla...
![]()
Det vart riktigt bra, nu är det dock förbrukat och ett Hirsch Heritage sitter på.
![]()
Klassisk dunderlume i sann Citizen stil.
Jag får fundera på detDen där måste du ju sälja till mig
Det tycker jagJag får fundera på det![]()