• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seikosthlm

Bytte en klocka med @Seikosthlm på distans. Väldigt trevlig konversation och smidig affär!
Trots min avsaknad av referenser skickade han sin klocka innan han mottagit min, stort tack för förtroendet!

Köpte en billigare klocka av Seikosthlm, mycket trevlig och seriös säljare. Väldigt snabb leverans! Definitivt en goodguy:)

Har slarvat med att skriva här ser jag. Har detta år redan köpt 3st klockor av @Seikosthlm, allt från några hundra kronor upp till 10k.

Allting smidigt och trevligt som vanligt :)

Efter många förslag och erbjudanden så landade vi i ett byte. Bytet gick super och klockan var precis som beskriver, allting med osv! GG! :)

Sålt en vintageklocka till Niclas. Enkel och smidig att ha och göra med. Rekommenderas!

Köpte Hublot f2f. Smidig affär från första kontakt till att klockan var på handleden. Trevligt också :)

Tillbaka
Topp