• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seikosthlm

Gjorde nyligen en affär med @Seikosthlm. Vi fick lite problem med klockan, vilket vi löste tillsammans i god ton. Ingens fel.
Allt sköttes snabbt smidigt och utan tvekan av Niclas. Gärna affärer igen!
GOODGUY!

Köpte ett gummistrap av @Seikosthlm
Tyvärr lyckades kära postverket med konststycket att slarva bort paketet men Niclas var snäll och skickade mig ett annat.
Mkt bra gjort, tack för det!:)
110% GG

Snabb smidig affär, Swisha å klockan dök upp på posten utan problem!
Certet glömdes men kom på posten någon dag senare, inga konstigheter. 100% GG!

Sålt min sista kvarvarande militära klocka till @Seikosthlm, inga problem alls, efter det vi kommit överens om priset kom pengarna direkt in till mitt konto. Överlämnade sedan klockan F2F och blev bjuden på kaffe och en bit choklad :) @Seikosthlm är en 100% good-guy och jag gör gärna affär med honom igen!

Sålt en klocka till @Seikosthlm . Allt funkade kanonbra! Snabb kommunikation och betalning innan paketet skickades. Klar och tydlig Good Guy! :)

Köpte en 7c43 från seikosthlm för en klocka i retur samt pengar.
Sjukt smidigt och bra kommunikation! Fick en massa godis också. Kan intyga att det var gott.
Goodguy!

Tillbaka
Topp