• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semester-GTG Linköping 12/7 ANMÄLNINGSTRÅD

Zalath

Panerai
Fylla + cykel är ingen bra kombo. Klockan är under status "väntar delar" hos uris så får se om jag hinner få hem min primära, i annat fall har jag inte så mycket att komma med men som sagt om vädret tillåter så sätter jag mig på hojen och blåser iväg ändå! Tur att ansiktet tog den största smällen vid fallet...

IMG_4835.JPG
Stackare! Hoppas du kan komma ändå, alltid kul med sällskap! :)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Sålde alltså min sekundära klocka denna morgon så fick improvisera med en Swatch i väntan på att Longines kommer tillbaka och att SARB017 + jubileé som jag beställde igår kommer hem. Jag kommer således inte bidra så mycket på onsdag, bara kladda på era klockor! :D

sarb017.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Fylla + cykel är ingen bra kombo. Klockan är under status "väntar delar" hos uris så får se om jag hinner få hem min primära, i annat fall har jag inte så mycket att komma med men som sagt om vädret tillåter så sätter jag mig på hojen och blåser iväg ändå! Tur att ansiktet tog den största smällen vid fallet...

IMG_4835.JPG

Tillägg: gillade att du kommer :) Resten inte alls såklart, men skönt både du och klocka klarade sig bra ändå! Fylla och cykel dålig kombo ;) Minns när jag var liten och steg upp på morgonen och min mor sa "barn pappa ser lite annorlunda ut idag, var inte rädda". Och halva ansiktet var rejält svullet & blått efter en utekväll med jobbet och cykel hem o_O
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Tillägg: gillade att du kommer :) Resten inte alls såklart, men skönt både du och klocka klarade sig bra ändå! Fylla och cykel dålig kombo ;) Minns när jag var liten och steg upp på morgonen och min mor sa "barn pappa ser lite annorlunda ut idag, var inte rädda". Och halva ansiktet var rejält svullet & blått efter en utekväll med jobbet och cykel hem o_O
Haha, skönt att höra! Ja det är ju det, man borde definitivt inte ta på sig "finklockan" om man trots allt ska kombinera dem 2 sakerna, räcker ju med en beater då, har jag lärt mig! Får bli Swatch i fortsättningen. ;) Aj, lät som det blev värre för honom. Hoppas att han inte har något bestående, jag verkar ha fått ett 2x2 cm stort ärr som mustasch, mitt under näsan. Det var inte kul när det var en svart skorpa, man fick en del blickar då..
 

Yrsnö

Cartier
Kul! Har ett par nyköp sen sist, och behöver inspiration för att utveckla mitt beroende vidare.

Fast jag är kanske inte hemma på onsdag, vet inte förrän i början på veckan tyvärr. När vill du ha besked?

Ursäkta sent svar, tog med dig i beräkningen!

PM går strax ut till alla som anmält sig med tid och plats, vill fler med så skicka ett pm till mig så ser jag till att fler platser bokas!
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Fylla + cykel är ingen bra kombo. Klockan är under status "väntar delar" hos uris så får se om jag hinner få hem min primära, i annat fall har jag inte så mycket att komma med men som sagt om vädret tillåter så sätter jag mig på hojen och blåser iväg ändå! Tur att ansiktet tog den största smällen vid fallet...

IMG_4835.JPG
Är det en ny modell? Såg härligt vintage ut.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kul! Har ett par nyköp sen sist, och behöver inspiration för att utveckla mitt beroende vidare.

Fast jag är kanske inte hemma på onsdag, vet inte förrän i början på veckan tyvärr. När vill du ha besked?

Om du hakar på hojta till, blir pendeln eller bil för mig. Segt åka själv :)Andra påvägen Motala-Linköping välkomna med såklart :)
 
Senast ändrad:

Roffe

Panerai
2-Faktor
Ser ut som det blir regn, då får hojen stå.. Men det brukar ju finnas en tendens att spricka upp runt 17-tiden så vi får hålla tummarna! :D
 
Topp