Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ett fint band!
Hirsch! Köp ett du med!Det var ett fint band!![]()
Fått ditt Angus? Jag var för seg såklart.. "Out of stock". Har ångest, undra när dem kommer in igen?Det var ett fint band!![]()
De skulle väl komma först i augusti? Eller har jag missat något? Har inte beställt än iaf.Fått ditt Angus? Jag var för seg såklart.. "Out of stock". Har ångest, undra när dem kommer in igen?
What? Vart hittar du den infon? Står såhär på sidan PRE-ORDERDe skulle väl komma först i augusti? Eller har jag missat något? Har inte beställt än iaf.![]()
Ojdå, när jag kollade först stod det senare! :OWhat? Vart hittar du den infon? Står såhär på sidan PRE-ORDER
expected to ship around mid July 2017 och sen på "beställ-knappen" står det "Sold Out"..
Ojdå, när jag kollade först stod det senare! :O
Verkar ha varit populärt då! De lär ju fixa flera..
Mailade och frågade när dem skulle få fler, får väl svar imorgon hoppas jag!Verkar ha varit populärt då! De lär ju fixa flera..![]()
Verkar vara chill:Mailade och frågade när dem skulle få fler, får väl svar imorgon hoppas jag!
Bra!Verkar vara chill:
https://www.instagram.com/p/BWeigBBj65-/
"samsnow84Will you be re-stocking?"
"strapcode@samsnow84 yes. Please stay tuned"
Ordergrejen är ju också bara för preordern, inte för själva bandet. Så det kommer nog en ny senare.![]()
Tror det kommer bli V för min del..Bra!
Vilket var det du ville ha? Kan inte bestämma mellan Sub och V..
Har granskat bilderna, fattar inte skillnaden.. Bara designen på låset?Tror det kommer bli V för min del..
Ja, tror det!Har granskat bilderna, fattar inte skillnaden.. Bara designen på låset?
Bra där, det är ju snart semester. Flyttar till Stockholm om 3 veckor så blir det inte GTG innan dess så bangar jag ur
Försöker tagga någon att ta tag i det
![]()
Den är mycket fin! Försvann dock i flytten så den skyldiga måste tyvärr fixa ny gtg och brickorVilken fin namnbricka...
Styr inte gtgn efter mitt schema. Måste funka med både mitt tentaschema och arbetsschema :/. Man kan ju ha två gtger annarsSjälvklart. Va säger du @nöt