• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semester

andheg

Rolex
2-Faktor
Var ju i Trysli för några veckor sedan och berättade om en rysarstory om en borttappad DD! Har ingen (barntillåten) story denna gång men bjuder på några bilder och lite resesällskap!

mXQarTK.jpg


N7jVK5y.jpg


f3Wuecv.jpg


skEwgsL.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt andheg, gött med semester! ÖL, klockor, kvinnor och sång vad behöver man mer :D! Ni gossar såg ut och ha det trevligt, när skall vi åka på semester då, har för mig att vi snacka om en sådan för många månader seden. eller är det något jag bara har drömt Hahaha :cool:
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Härligt andheg, gött med semester! ÖL, klockor, kvinnor och sång vad behöver man mer :D! Ni gossar såg ut och ha det trevligt, när skall vi åka på semester då, har för mig att vi snacka om en sådan för många månader seden. eller är det något jag bara har drömt Hahaha :cool:
Klart att vi ska iväg, älskar att hitta på roliga saker;) bara att köra!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Visst är det skönt med semester i fjällen! Jag och frugan åker upp till Sälen i morgon för några dagars njutning i backarna. Kommer att vara slut efter ett åk. Men då får man ta något stärkande!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Visst är det skönt med semester i fjällen! Jag och frugan åker upp till Sälen i morgon för några dagars njutning i backarna. Kommer att vara slut efter ett åk. Men då får man ta något stärkande!


Låter trevligt! Hoppas ni får skapligt väder bara ;). Men jag föredrar nog solsemester före skidor, så jag hoppas du är på, för solsemester kompis. Kanske skall lägga in den som en tråd "semester" samla ihop ett gäng och åka och ha det trevligt en vecka?!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Låter trevligt! Hoppas ni får skapligt väder bara ;). Men jag föredrar nog solsemester före skidor, så jag hoppas du är på, för solsemester kompis. Kanske skall lägga in den som en tråd "semester" samla ihop ett gäng och åka och ha det trevligt en vecka?!
Kan kanske va nått att fundera på!
Och du skickar frugan på skidsemester och åker själv till solen?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kan kanske va nått att fundera på!
Och du skickar frugan på skidsemester och åker själv till solen?



Haha...behöver inte ens skicka, hon valde själv att åka. Hon gillar snön mer än vad jag gör och åker till sälen eller mindre med jämna mellanrum, själv så gillar jag solen och solsemester. Skulle vara kul att åka med ett nördigt klockgäng här ifrån KS :cool:.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Klickade på länken då jag tyckte det stod seamaster, vad besviken jag blev...

Fina foton och klocka! :)
 
Topp