• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ser ni missen från Rolex?

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
En annan sak som jag tänkt på är att ringen på min Sub inte var centrerad. Har sett minst en till på forumet med samma symptom. Konstigt att Rolex inte kollar sådana uppenbara saker.
 

BME

Cartier
Coolt! Definitivt behålla men som flera påpekat redan få äktheten verifierad på papper för framtiden.
 

BCKSTRM

Rolex
Haha. Skulle inte skickat tillbaka.. Skönt med unik Rolle. Dock viktigt att behålla alla tillbehör då det kanske hamnar under fake-radarn vid fsg ;)
 

Turbotom

Omega
Jag skulle behållt den orginal och hållt mig borta från allt som har med Rolexservice att göra. Jag tror nämligen man får en bedövningspil i nacken, samt en rättvänd femma och därefter blir man nog scannad med en sån apparat de har i Men in Black! [emoji12]
 

ozzyozzy

Cartier
Jag hade aldrig märkt något "i verkliga livet" om det var min klocka, men det hade väl kommit någon besserwisser i fredagstråden och synat det ;)

onT så hade jag behållit den, tvivlar på någon vidare värdeökning p.g.a. detta men kul att ha en unik som sagt.
 

VCalmen

Cartier
Aj aj aj. Detta är inte bra, om klockan nu är äkta och bilden äkta är det ju en gigantisk tabbe av Rolex.
 

Lunkan

Cartier
Hede behållt den. Dock så hände en liknande sak för mig på en Hublot, dum som jag bar skickade jag in den...
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Jag tycker det bara skulle vara en unik detalj som skulle skapa lite charm till en ful klocka!
 

isbjörn

Panerai
Jag skulle också behållit den! Kul conversation piece och säkert väldigt få som skulle upptäcka i verkliga livet. Och kanske kanske kanske finns det chans till lite shilling-banco-faktor i framtiden...
 

RKT

Omega
Haha rolig grej! Kan det vara så som BluesmanV8 skrev att detta endast är ett marknadsföringsjippo - bra idé i sådana fall då det snabbt blir en snackis
 
Topp