Det känns som att köp & sälj ser likadant ut dag för dag nuförtiden. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara för att du har en annonsÄh, vad hände med musikalitet? Behövs inte fler regler.. (Det är knappt några och det är bra)
Nää.. Gäller allt! Fredagstråden, OT, lifestyle osv.Bara för att du har en annons![]()
Förbjud annonser under 100tkr
Detta är inget sosseforum
Nej, nu brann det och titeln på den här tråden passade utmärkt så det får bli en bump. Jag blir så förbannat trött när folk uppenbarligen inte läst en enda regel. Denna lades upp igår eftermiddag, bumpades två ggr igårkväll och saknar både bild och returpolicy. yepsson, snälla, gör om gör rätt. Eller ännu hellre, gör oss den pyttelilla tjänsten och bidra till att forumet hålls snyggt genom att göra rätt från början. Så svårt kan det omöjligt vara när det finns en klistrad tråd som heter "Riktlinjer"! Kan någon mod ta bort skiten? Sådär, ha en trevlig dag allihop.
Jag var som dig, sen informerade någon mig om ignoreknappen. Aldrig haft så trevliga stunder på K&S som efter att jag upptäckte det![]()
Personer som säljer genom näringsverksamhet eller hobby bör betala!Är förresten inte max 3 bumps/annonser per dag gränsen?
Synd att det inte verkar finnas "bättre" regler för bumpning och antal aktiva annonser.
Förresten, företag kanske skulle ha en annan typ av tagg, färg eller liknande så man kan sortera av/på?
Har du läst de regler som finns?
Yes box. Tycker en bumpning per dygn är alldeles för frikostigt, tre annonser känns rätt mycket också egentligen.
Jag gissar att du räknat ut ett optimalt antal bumpningar och ett optimalt antal tillåtna annonser? Hur ser formeln ut? Hur optimerar vi detta övergenerösa fiasko till annonstorg? Snälla berätta!![]()
Min kulram säger en bump per dag annars hängning![]()
Jag gissar att du räknat ut ett optimalt antal bumpningar och ett optimalt antal tillåtna annonser? Hur ser formeln ut? Hur optimerar vi detta övergenerösa fiasko till annonstorg? Snälla berätta!![]()
Hängning är sååå 2013. Det är 2015, träår, vi korsfäster eller pålar upp.![]()
Förstår inte varför du måste köra med en sådan tråkig stil. Jösses.
Det måste vara för att jag är en ond människa. Eller så är det för att du med inte ens tio inlägg innanför västen och en månads medlemskap börjar såga en forumdel du inte ens får posta i.
Vi tar gärna emot synpunkter, om de ackompanjeras av konstruktiva förslag. Att skriva att reglerna borde bli bättre och att vi är för generösa utan att komma med egna idéer är tråkig stil.
Förstår att du blir defensiv, men din elitistiska stil är fördjäkla trist. Jag skulle kunna skrivit ännu mer utförligt, självklart, men ansåg inte att det egentligen behövdes. Antar att jag förtjänar en sådan behandling.
Förstår att du blir defensiv, men din elitistiska stil är fördjäkla trist. Jag skulle kunna skrivit ännu mer utförligt, självklart, men ansåg inte att det egentligen behövdes. Antar att jag förtjänar en sådan behandling.