Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej det saknas garanti. Det är halvt nermonterade billigare urverk som jag i brist på kunskap och tålamod inte orkar få ihop. Men jag vill gärna få dom till att fungera.Skall det ingå en service innan garantin går ut? Eller är det olika med olika märken?
Generellt inte. Finns säkert märken som gett en service tillgodo som nåt kampanjerbjudande eller liknande, men det är undantagsfall.Skall det ingå en service innan garantin går ut? Eller är det olika med olika märken?
Skall det ingå en service innan garantin går ut? Eller är det olika med olika märken?
Svårt att mäta "pris/prestanda-förhållande", men kolla med @DrKlocka. Att skruva i en klocka är inget 5-minutersjobb...Nån som servat en gammal manuell 40-talare, specifikt en Omega? Jag har, liksom många svenskar, ärvt en Officer som inte använts på många många år. Skulle därför vilja serva och få igång den igen. Men är lite osäker. Har en lokal urmakare som gett ett förslag men vet inget om honom. Nån som har tips på folk som kan göra dylika jobb med maximalt bra pris/prestanda-förhållande? Sverige eller EU, spelar ingen roll.
Nej givetvis, men jag har lite svårt att veta var jag "har" en urmakare jag aldrig jobbat med förut. Tack för tipsSvårt att mäta "pris/prestanda-förhållande", men kolla med @DrKlocka. Att skruva i en klocka är inget 5-minutersjobb...