• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Shl 17/18

Det var väl ibte några direkta översskningsr igår. Ryan L känns fortsatt som en trolig vinnare av mål- & poängligan. Pesonen och Lindström lär dock utmana om platsen.

Det sks bli riktigt kul att se Adam Boqvist i år. Den grabben kan bli hur bra som helst.

Det var väl ibte några direkta översskningsr igår. Ryan L känns fortsatt som en trolig vinnare av mål- & poängligan. Pesonen och Lindström lär dock utmana om platsen.

Det sks bli riktigt kul att se Adam Boqvist i år. Den grabben kan bli hur bra som helst.
Nu är jag kanske lite färgad men det kan väl ändå inte vara många som tippade att Mora fullständigt skulle köra över Rögle med 5-1? :D

Den här måste ju bumpas upp.

Roligt att se de tidiga tipsen om FBKs flopp. Jag trodde själv att familjen skulle husera kring platserna 6-8. Så jag är mycket nöjd med säsongen hittills. Dock inte med Rynos utvisning igår...

Håll i hatten nu är det slutspel.

Kikar på vad min spåkula sa innan serien startade och det går väl att konstatera jag kan haft några småfel.

Vilka vinner serien: Frölunda (3:a...)
Tar hem pokalen: Växjö (denna håller nog)
Poängligan: Ryan L i Frölunda (2:a)
Bäst räddningsprocent: Fasth i Växjö (3:a)
Årets genombrott: Isac L i Luleå (njae)
Årets back: Daniel R i Växjö (njae)
Årets flopplag: Färjestad (definitionsfråga :D)
Årets överraskningslag: Mora (njae)

• Like
Reactions: par
Rögle har gjort en en hel del bra värvningar.
Lyckas de spela ihop det laget kan de bli riktigt bra nästa sösong.

Tillbaka
Topp