Haha, är lite rädd att du får rätt, men bara liteHaha vänta du bara
Ska se båda på plats, du då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, är lite rädd att du får rätt, men bara liteHaha vänta du bara
Hehe!Haha, är lite rädd att du får rätt, men bara lite
Ska se båda på plats, du då?
Lapp på luckan ikväll, kan nog bli rätt ok med folk imorgon också.Hehe!
Är hemma i Sthlm så tyvärr inte men skall def till Värmland och se några matcher senare i vinter!
Haha garanterat!Lapp på luckan ikväll, kan nog bli rätt ok med folk imorgon också.
Må bästa lag vi..... eller nej förresten
Lycka till, någon av oss lär väl skriva här efteråt.
Nästan så att jag får be om ursäkt för den segern, fast av hela mitt hjärta så är jag överlycklig över att Wallin inte fick bli matchhjälte!Haha garanterat!
Ja vilken skit! Idag blir det andra toner!Nästan så att jag får be om ursäkt för den segern, fast av hela mitt hjärta så är jag överlycklig över att Wallin inte fick bli matchhjälte!
Finns stor risk att ni tar tillbaka poängen imorgon......
Du kan ha rätt, jag har tippat Brynäs i finalen i år. Tycker de ser riktigt bra utIdag tror jag att årets första förlust kommer.
Frölunda har alltid haft relativt lätt för Brynäs och med tanke på starten så är risken för underskattning stor.
De är riktigt braJajamen. Visst blev det en välförtjänt seger för Bryäns.
OkJa vilken skit! Idag blir det andra toner!
Mmmmpfffffffff
SådärjaDags att klippa Växjö för andra kvällen i rad då!
Idag krossar vi DIF, FBK
Fasiken vilken öppen serie det är i år!
Jag bara konstaterar samma sak fortfarande....Ärligt talat, varför har vi två lag till år när åtminstone inte ett av dem platsar?
Lakers var oavsett jäkligt vassa ikväll, ser riktigt bra ut och gjorde kanske sin bästa match för säsongen.
Ja ni sprang ju förbi oss en kortis nu, njuuuut sålänge det vararHoppas man att Dif kommer topp 6, så kommer jag vara nöjd
Ja du, blir så . Nu är Marcus S tillbaka och Armalis har funnit sin plats. senaste 5 är det 3 vinster och 2 förluster. Förhoppningsvis hamnar vi före er. Men får se. Vi är som en bergdalsbana just nu.Ja ni sprang ju förbi oss en kortis nu, njuuuut sålänge det varar
Nej för fan, de får inte ske, men jag vet ärligt talat inte vad många gör på isen hos oss just nu, Ryno är en riktigt tvivelaktig värvning så även Earl går sådär, dessutom är Ryno dyyyyr. Nygga är kang som vanligt.. Många underpresterar ordentligt, ni kan få tillbaka Arell, ta gärna Gunnarsson också.Ja du, blir så . Nu är Marcus S tillbaka och Armalis har funnit sin plats. senaste 5 är det 3 vinster och 2 förluster. Förhoppningsvis hamnar vi före er. Men får se. Vi är som en bergdalsbana just nu.
Håller verkligen med om Ryno, dyr och presterar bara vissa matcher. Jag är riktigt nöjd med salinen och Hultström. Svårt att inte vara det när salinen leder vår interna poängligaNej det får inte ske! Hehe, men jag vet ärligt talat inte vad många gör på isen hos oss just nu, Ryno är en riktigt tvivelaktig värvning så även Earl går sådär, dessutom är Ryno dyyyyr. Nygga är kang som vanligt.. Många underpresterar ordentligt, ni kan få tillbaka Arell, ta gärna Gunnarsson också.
Helt riktigt. Ut med Ryno-gate, han har sladdat runt i 10 + olika lag, förstår verkligen inte den värvningen..Håller verkligen med om Ryno, dyr och presterar bara vissa matcher. Jag är riktigt nöjd med salinen och Hultström. Svårt att inte vara det när salinen leder vår interna poängliga