• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SHL 2015-2016

WHU

Panerai
2-Faktor
Hehe!
Är hemma i Sthlm så tyvärr inte men skall def till Värmland och se några matcher senare i vinter!
Lapp på luckan ikväll, kan nog bli rätt ok med folk imorgon också.
Må bästa lag vi..... eller nej förresten;)
Lycka till, någon av oss lär väl skriva här efteråt.
 
  • Like
Reactions: K-S

Alarik

Audemars
2-Faktor
Idag tror jag att årets första förlust kommer.
Frölunda har alltid haft relativt lätt för Brynäs och med tanke på starten så är risken för underskattning stor.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Bra match mot HV.
Smålänningarna är betydligt vassare än tabellen visar. Tror fortfarande att de kommer ha klättrat en bra bit när seriespelet väl summeras.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Fasiken vilken öppen serie det är i år!
image.jpg
 

par

Patek
2-Faktor
Ärligt talat, varför har vi två lag till år när åtminstone inte ett av dem platsar?

Lakers var oavsett jäkligt vassa ikväll, ser riktigt bra ut och gjorde kanske sin bästa match för säsongen.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Ja du, blir så :). Nu är Marcus S tillbaka och Armalis har funnit sin plats. senaste 5 är det 3 vinster och 2 förluster. Förhoppningsvis hamnar vi före er. Men får se. Vi är som en bergdalsbana just nu.
Nej för fan, de får inte ske, men jag vet ärligt talat inte vad många gör på isen hos oss just nu, Ryno är en riktigt tvivelaktig värvning så även Earl går sådär, dessutom är Ryno dyyyyr. Nygga är kang som vanligt.. Många underpresterar ordentligt, ni kan få tillbaka Arell, ta gärna Gunnarsson också.
 
Senast ändrad:

Linkan

Rolex
Nej det får inte ske! Hehe, men jag vet ärligt talat inte vad många gör på isen hos oss just nu, Ryno är en riktigt tvivelaktig värvning så även Earl går sådär, dessutom är Ryno dyyyyr. Nygga är kang som vanligt.. Många underpresterar ordentligt, ni kan få tillbaka Arell, ta gärna Gunnarsson också.
Håller verkligen med om Ryno, dyr och presterar bara vissa matcher. Jag är riktigt nöjd med salinen och Hultström. Svårt att inte vara det när salinen leder vår interna poängliga
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Håller verkligen med om Ryno, dyr och presterar bara vissa matcher. Jag är riktigt nöjd med salinen och Hultström. Svårt att inte vara det när salinen leder vår interna poängliga
Helt riktigt. Ut med Ryno-gate, han har sladdat runt i 10 + olika lag, förstår verkligen inte den värvningen..
 
Topp