• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Shysst jäger på uret

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Inte första eller sista gången ordentligt snebeskrivna objekt lagts upp på Uret Vintage.
Varför bemöda sig med research liksom?
Klart det är en JLC, står ju på klockan :)
Sjukt bra deal, bara köpa!
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Ordentligt arbetad mariage. Självfallet i gråzonen för vad som är OK för en vettig säljare, men inte på det svarta.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Ärligt talat var nog Panerai-kopian för 13k(?) värre.
Men lågt som f-n hur som helst.
Ska mycket till för att jag ens ska kika på uretvintage.
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Nu är det ingen risk att jag skulle köpa just detta ur. Men jag är så nöjd med att vi har ett fungerande K&S här på forumet. Med den lilla kunskap som jag besitter så är det risk för att jag annars skulle kunna bli tokblåst.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Fy fan vad ruttet! Reservdelar lär ju inte vara lätt att hitta och jaeger själva lär ju inte röra det där missfostret med tång ens!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Alltså vad fan håller dem på med?
Detta är riktigt jäkla illa, ruttet för fan!

Marckus du borde be admin byta namn på tråden till något tydligare för innehållet
 

maxmol

Panerai
Ordentligt arbetad mariage. Självfallet i gråzonen för vad som är OK för en vettig säljare, men inte på det svarta.


Tycker att det hade varit gråzonen om de informerat om vad det var. Personligen tycker jag att det är extremt vilseledande för någon som inte själv ser att det är en omgjord klocka och därmed också oseriöst.
 
Topp