• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sigurd

Köpte en Omega av Sigurd, inget jag ångrar.

Rak och snabb kommunikation.

Grymt säkert paketerad, jobbar han med logistik på något vis månne. Paketet hade överlevt en flyplanskrash.

Snabbt skickat, så snabbt att postnord inte hann uppdatera statusen på leveransen innan den var framme. Hade han kontakter hos speditören månne?

Väl framme är klockan precis vad Sigurd sade den var. Inga konstigheter. 100% GG

Jag köpte en Strapcode Oysterlänk till min Seiko Turtle. Allt gick hur smidigt som helst, jag betalade i förskott och fick exakt det som var lovat.
Rekommenderar verkligen!

Köpte en klocka av @Sigurd . Allt fint! Trevlig kommunikation, smidig affär, väl förpackat, snabb leverans och klockan som beskriven.
Trevlig upplevelse, jag gör gärna fler affärer med honom.

Senast ändrad:
Köpt en skx007 av @Sigurd på distans. Väldigt smidiga och bra kommunikation. Väl inpackat paket.
100% en goodguy gör gärna fler affärer i framtiden.

En liten affär. Rak, snabb och enkel kommunikation. Föredömligt inslaget paket låg i lådan 2 dagar senare. Good Guy!

Köpte ett gummiband av Sigurd. Var helt enligt beskrivning. Trevlig och snabb affär.
Rekommenderar gärna att göra affärer med honom!

Köpt av @Sigurd på distans från "lifestyle köp & sälj".

Välbeskrivet, snabba svar och väl paketerat. Vad mer kan man önska? 100% GG!

Gjorde ett köp på distans som jag tyvärr var tvungen att avbryta innan paketet skickades. @Sigurd betalade snabbt tillbaka pengarna.

Vill tacka sigurd för han accepterade en
återbetalining och ge honom mina varmaste rekommendationer.

Köpt klocka i ~4k klassen av @Sigurd

Fantastiskt trevlig kontakt och skick precis enligt beskrivning - om inte bättre! Goodguy som jag gärna gör affärer med igen.

Tillbaka
Topp